MotorandAutoMotorandAuto
  • Home
  • Autonieuws
  • Populaire Automerken
    • BMW
    • BYD
    • Hyundai
    • Kia
    • Peugeot
    • Renault
    • ล koda
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Audi
    • DACIA
    • Citroรซn
    • Opel
    • Nissan
    • Polestar
    • Honda
    • MG
    • Ford
  • Autotypes
    • SUV
    • Sedan
    • Hatchback
    • Station Wagon
    • Compacte Crossover
  • Hybride en Elektrische Auto’s
    • Elektrisch
    • Hybride
    • Plug-in Hybride
    • Mild Hybride
  • Web Stories
Search
ยฉ 2025 Motor&Auto. Alle rechten voorbehouden.
Reading: Nieuwe Honda CR-V 2025: Test, Specificaties en Prijzen
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
MotorandAutoMotorandAuto
Font ResizerAa
  • Autonieuws
  • Web Stories
Search
  • Autonieuws
  • Opgeslagen Artikelen
  • Web Stories
  • Over Ons
  • Home Cars
  • Populaire Automerken
    • BMW
    • BYD
    • Hyundai
    • Kia
    • Peugeot
    • Renault
    • ล koda
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Audi
    • DACIA
    • Citroรซn
    • Opel
    • Nissan
    • Polestar
    • Honda
    • MG
    • Ford
  • Autotypes
    • SUV
    • Sedan
    • Hatchback
    • Station Wagon
    • Compacte Crossover
  • Hybride en Elektrische Auto’s
    • Elektrisch
    • Hybride
    • Mild Hybride
    • Plug-in Hybride
  • Disclaimer
  • Algemene Voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Contact
ยฉ 2024 Motor&Auto. Alle rechten voorbehouden.
MotorandAuto > SUV > Compacte Crossover SUV > Nieuwe Honda CR-V 2025: Test, Specificaties en Prijzen
SUVCompacte Crossover SUVHybridePlug-in Hybride

Nieuwe Honda CR-V 2025: Test, Specificaties en Prijzen

Motor&Auto Team
Last updated: 21/05/2025 1:48 pm
Motor&Auto Team
Share
De volledig nieuwe 2025 Honda CR-V in Soul Red
Interieurzicht van 2025 Honda CR-V met lederen stuurwiel, digitaal instrumentenpaneel en infotainmentscherm
Op de bestuurder gericht cockpit van de 2025 CR-V met digitale instrumenten en zwevend touchscreen display
Groothoekzicht van het moderne CR-V dashboard met fysieke klimaatbediening en CarPlay-integratie
Groothoekzicht van het moderne CR-V dashboard met fysieke klimaatbediening en CarPlay-integratie
Close-up van Honda CR-V's infotainmentscherm met Apple CarPlay startscherm en diverse apps
9-inch touchscreen infotainmentsysteem met Apple CarPlay-interface en navigatie-apps
Volledig zicht op de CR-V middenconsole met fysieke klimaatregeling en rijstandenkiezer
Interieurzicht van Honda CR-V's middenconsole, klimaatregelingsknoppen, versnellingspook en infotainmentscherm"
Gedetailleerd beeld van Honda CR-V's middenconsole met versnellingskiezer en bedieningsknoppen
Moderne middenconsole met rijmoduskiezer en geรฏntegreerde bediening
Close-up van Honda CR-V's drieknops klimaatregelingssysteem met metalen ringen en LED-indicatoren
Premium fysieke klimaatregelaars met SYNC-, A/C- en AUTO-knoppen met metalen afwerkingsringen
Draadloos oplaadpad met koelsysteem en 12V-stroomaansluiting (180W max)
Close-up van draadloze telefoon oplaadzone met koelsysteemindicator en stroomspecificaties
Close-up van Honda CR-V's middenconsole bekerhouders en opbergvak met gestructureerde bodem
Slim ontworpen middenconsole met dubbele bekerhouders en gestructureerde opbergvlakken
Zijaanzicht van Honda CR-V's achterbank met lederen bekleding en deurpaneelontwerp
Ruime achterbank met premium lederen bekleding en verstelbare hoofdsteunen
Close-up van Honda CR-V's achterbank met zwart lederen bekleding, stoelstikselpatroon en USB-poortinstallatie
Gedetailleerd beeld van de achterbank bekleding met USB-oplaadpoorten en verfijnd lederen stikselpatroon
Zicht op Honda CR-V's bagageruimte met vlakke laadvloer en bagagebevestigingen met rode exterieur zichtbaar
Ruime bagageruimte met vlakke laadvloer en geรฏntegreerde bevestigingspunten
Groothoek zicht op Honda CR-V's bagageruimte met volledige breedte en diepte met rechtopstaande achterbank
Volledig zicht op de uitgebreide bagageruimte met 60/40 neerklapbare achterbank
List of Images 1/13
De volledig nieuwe 2025 Honda CR-V in Soul Red
Interieurzicht van 2025 Honda CR-V met lederen stuurwiel, digitaal instrumentenpaneel en infotainmentscherm
Groothoekzicht van het moderne CR-V dashboard met fysieke klimaatbediening en CarPlay-integratie
Close-up van Honda CR-V's infotainmentscherm met Apple CarPlay startscherm en diverse apps
Volledig zicht op de CR-V middenconsole met fysieke klimaatregeling en rijstandenkiezer
Gedetailleerd beeld van Honda CR-V's middenconsole met versnellingskiezer en bedieningsknoppen
Close-up van Honda CR-V's drieknops klimaatregelingssysteem met metalen ringen en LED-indicatoren
Draadloos oplaadpad met koelsysteem en 12V-stroomaansluiting (180W max)
Close-up van Honda CR-V's middenconsole bekerhouders en opbergvak met gestructureerde bodem
Zijaanzicht van Honda CR-V's achterbank met lederen bekleding en deurpaneelontwerp
Close-up van Honda CR-V's achterbank met zwart lederen bekleding, stoelstikselpatroon en USB-poortinstallatie
Zicht op Honda CR-V's bagageruimte met vlakke laadvloer en bagagebevestigingen met rode exterieur zichtbaar
Groothoek zicht op Honda CR-V's bagageruimte met volledige breedte en diepte met rechtopstaande achterbank
2025 Honda CR-V in Historische Nederlandse Straat
De volledig nieuwe 2025 Honda CR-V in Soul Red
2025 Honda CR-V Interieur Dashboard en Stuurwiel
Interieurzicht van 2025 Honda CR-V met lederen stuurwiel, digitaal instrumentenpaneel en infotainmentscherm
Op de bestuurder gericht cockpit van de 2025 CR-V met digitale instrumenten en zwevend touchscreen display
2025 Honda CR-V Volledig Dashboard Ontwerp
Groothoekzicht van het moderne CR-V dashboard met fysieke klimaatbediening en CarPlay-integratie
Groothoekzicht van het moderne CR-V dashboard met fysieke klimaatbediening en CarPlay-integratie
2025 Honda CR-V Infotainmentsysteem Display
Close-up van Honda CR-V's infotainmentscherm met Apple CarPlay startscherm en diverse apps
9-inch touchscreen infotainmentsysteem met Apple CarPlay-interface en navigatie-apps
2025 Honda CR-V Middenconsole en Bediening
Volledig zicht op de CR-V middenconsole met fysieke klimaatregeling en rijstandenkiezer
Interieurzicht van Honda CR-V's middenconsole, klimaatregelingsknoppen, versnellingspook en infotainmentscherm"
2025 Honda CR-V Middenconsole Bedieningscentrum
Gedetailleerd beeld van Honda CR-V's middenconsole met versnellingskiezer en bedieningsknoppen
Moderne middenconsole met rijmoduskiezer en geรฏntegreerde bediening
2025 Honda CR-V Fysieke Klimaatbedieningsinterface
Close-up van Honda CR-V's drieknops klimaatregelingssysteem met metalen ringen en LED-indicatoren
Premium fysieke klimaatregelaars met SYNC-, A/C- en AUTO-knoppen met metalen afwerkingsringen
2025 Honda CR-V Draadloze Oplaadzone
Draadloos oplaadpad met koelsysteem en 12V-stroomaansluiting (180W max)
Close-up van draadloze telefoon oplaadzone met koelsysteemindicator en stroomspecificaties
2025 Honda CR-V Opbergoplossingen
Close-up van Honda CR-V's middenconsole bekerhouders en opbergvak met gestructureerde bodem
Slim ontworpen middenconsole met dubbele bekerhouders en gestructureerde opbergvlakken
2025 Honda CR-V Achterbank Comfort
Zijaanzicht van Honda CR-V's achterbank met lederen bekleding en deurpaneelontwerp
Ruime achterbank met premium lederen bekleding en verstelbare hoofdsteunen
2025 Honda CR-V Achterbank Comfortvoorzieningen
Close-up van Honda CR-V's achterbank met zwart lederen bekleding, stoelstikselpatroon en USB-poortinstallatie
Gedetailleerd beeld van de achterbank bekleding met USB-oplaadpoorten en verfijnd lederen stikselpatroon
2025 Honda CR-V Bagageruimte
Zicht op Honda CR-V's bagageruimte met vlakke laadvloer en bagagebevestigingen met rode exterieur zichtbaar
Ruime bagageruimte met vlakke laadvloer en geรฏntegreerde bevestigingspunten
2025 Honda CR-V Maximale Bagageruimte
Groothoek zicht op Honda CR-V's bagageruimte met volledige breedte en diepte met rechtopstaande achterbank
Volledig zicht op de uitgebreide bagageruimte met 60/40 neerklapbare achterbank
SHARE
3.9 Solide gebouwd, indrukwekkend design.
Honda CR-V 2025
Contents
Honda CR-V 2025 SpecificatiesIs Het De Moeite Waard Om De 2025 Honda CR-V Te Kopen?Motor, Prestaties En TransmissieHoe Goed Zijn De Remmen?Besturing En OphangingWelke Banden Gebruikt Het?Interieur UiterlijkExterieur UiterlijkComfort En GemakVeiligheid En BeveiligingHoe Rijdt Het?Kofferbakruimte En BruikbaarheidComfort AchterbankNieuwe Honda CR-V 2025 Prijzen

Honda CR-V 2025 Specificaties

  • KEY SPECS
  • AANDRIJFLIJNEN
  • AFMETINGEN
  • UITVOERINGEN
  • ACCESSORIES
  • PAKKETTEN
  • KLEUREN

MOTOR EN TRANSMISSIE BELANGRIJKSTE SPECIFICATIES

SpecificatieVolledig Hybride (e:HEV)Plug-in Hybride (e:PHEV)
Motortype2.0L i-MMD Hybride2.0L i-MMD Plug-in Hybride
VersnellingsbakNiet gespecificeerd in documentenNiet gespecificeerd in documenten
AandrijvingBeschikbaar in 2WD & AWD2WD
TransmissieNiet gespecificeerd in documentenNiet gespecificeerd in documenten
Maximaal Vermogen184 pk (135 kW) gecombineerd184 pk (135 kW) gecombineerd
Maximaal Koppel335 Nm335 Nm
Motor- en transmissiespecificaties voor de Honda CR-V 2025

BRANDSTOF EN PRESTATIE BELANGRIJKSTE SPECIFICATIES

SpecificatieVolledig Hybride (e:HEV)Plug-in Hybride (e:PHEV)
BrandstoftypeLoodvrij (95)Loodvrij (95)
Brandstoftankinhoud57 L46,5 L
BatterijcapaciteitNiet gespecificeerd17,7 kWh Lithium-ion
Topsnelheid187-194 km/h*195 km/h
Brandstof- en prestatiespecificaties voor de Honda CR-V 2025

*Voor Volledig Hybride (e:HEV):

  • 2WD versie: 194 km/h
  • AWD versie: 187 km/h

BATTERIJ EN LADEN BELANGRIJKSTE SPECIFICATIES

SpecificatieVolledig Hybride (e:HEV)Plug-in Hybride (e:PHEV)
BatterijtypeNiet gespecificeerdLithium-ion
BatterijcapaciteitNiet gespecificeerd17,7 kWh
BatterijpositieNiet gespecificeerdNiet gespecificeerd
Aantal Cellen–96
Nominale Spanning–347,5V
CO2-uitstoot (WLTP)134-151 g/km*18 g/km
Energieverbruik5,9-6,7 L/100km*15,6 kWh/100km
Elektrisch Bereik (WLTP)–81 km
Max. AC-laadvermogen–6,8 kW (enkele fase)
AC-laadtijd (0-100%)–~2,5 uur (6,8 kW)
Laadtijd via Huishoudelijk Stopcontact–~7,7 uur (2,3 kW)
Type Laadaansluiting–Type 2

*Varieert per versie (2WD/AWD):

  • 2WD: 134 g/km, 5.9 L/100km
  • AWD: 151 g/km, 6,7 L/100km

ZITPLAATSEN EN BAGAGERUIMTE BELANGRIJKSTE SPECIFICATIES

FunctieEleganceAdvanceAdvance Tech
Zitplaatsen555
Bagageruimte (stoelen omhoog)587L579L617L
Bagageruimte (stoelen neer, tot raam)1.070L1.062L1.100L
Bagageruimte (stoelen neer, tot dak)1.642L1.634L1.710L
Achterbank Verdeling60/4060/4060/40
Verstelling VoorstoelenBestuurder: 8-voudig elektrisch
Passagier: 4-voudig elektrisch
Bestuurder: 8-voudig elektrisch met geheugen
Passagier: 4-voudig elektrisch
Bestuurder: 8-voudig elektrisch met geheugen
Passagier: 4-voudig elektrisch
Verwarmbare VoorstoelenJaJaJa
Geventileerde VoorstoelenNeeJaJa
Verwarmbare AchterbankNeeJaJa
Lendensteun BestuurderJa (4-voudig)Ja (4-voudig)Ja (4-voudig)
Geheugenfunctie BestuurdersstoelNeeJaJa
BekledingZwart leder*Zwart leder*Zwart leder*
Verwarmd StuurwielJaJaJa
SfeerverlichtingJaJaJa
Panoramisch Glazen DakJaJaJa
Kleur HemelbekledingLichtLichtDonker
Zit- en bagageruimte-informatie voor verschillende uitvoeringen van de Honda CR-V 2025

INTERIEURKENMERKEN EN MATERIAAL SPECIFICATIES

FunctieEleganceAdvanceAdvance Tech
Opbergmogelijkheden
Middenconsole Opbergruimte9L opbergruimte middenarmsteun9L opbergruimte middenarmsteun9L opbergruimte middenarmsteun
Opbergruimte Onder LaadvloerJaJaJa (inclusief opbergruimte laadkabel)
Klimaatbeheersing
SysteemtypeDual-zoneDual-zoneDual-zone
Ventilatie AchterJaJaJa
Interieurmaterialen & Afwerking
InteriorpanelenHairline FilmHairline FilmHoneycomb Metal Film
Deurgrepen InterieurPlatinum ChroomPlatinum ChroomPlatinum Chroom
HemelbekledingLichtLichtDonker
PedalenStandaardStandaardSport
Sfeerverlichting
DeurgreepverlichtingJaJaJa
Deurlijnverlichting (Voor/Achter)JaJaJa
BekerhouderverlichtingJaJaJa
VoetenruimteverlichtingJaJaJa
DaksfeerverlichtingJaJaJa
Aanvullende Interieurvoorzieningen
ZonnebrilhouderJa (zonder spiegel)Ja (zonder spiegel)Ja (zonder spiegel)
Verlichte Make-up SpiegelsJaJaJa
DorpellijstenJaJaJa
BagageruimteverlichtingJaJaJa
Interieurvoorzieningen en specificaties voor de verschillende uitvoeringen van de Honda CR-V 2025

TREKKING EN GEWICHT BELANGRIJKSTE SPECIFICATIES

SpecificatieElegance 2WDElegance AWDAdvance AWDAdvance Tech 2WD (PHEV)
Rijklaar Gewicht1.754 kg1.810 kg1.821 kg1.920 kg
Maximum Toelaatbaar Gewicht2.260 kg2.350 kg2.350 kg2.430 kg
Max. Trekgewicht (Ongeremd)600 kg600 kg600 kg600 kg
Max. Trekgewicht (Geremd)750 kg750 kg750 kg1.500 kg
Max. Kogeldruk75 kg75 kg75 kg100 kg
Max. Dakbelasting82,6 kg82,6 kg82,6 kg82,6 kg
Laadvermogen506 kg540 kg529 kg510 kg
Max. Asbelasting (Voor/Achter)1.260/1.150 kg1.260/1.150 kg1.260/1.150 kg1.320/1.210 kg
Trekvermogen en gewichtsspecificaties voor de 2025 Honda CR-V
SpecificatieVolledig Hybride (e:HEV)Plug-in Hybride (e:PHEV)
Vanafprijs (excl. BTW)โ‚ฌ39.940 (2WD Elegance)โ‚ฌ51.448 (Advance Tech)
BrandstoftypeLoodvrij (95)Loodvrij (95)
Motortype2.0L i-MMD Hybride2.0L i-MMD Plug-in Hybride
Cilinderinhoud1.993 cc1.993 cc
Boring x Slag81 x 96,7 mm81 x 96,7 mm
Compressieverhouding13,9 +/- 0,2313,9 +/- 0,26
Beschikbare UitvoeringenElegance (2WD/AWD)
Advance (AWD)
Advance Tech (alleen 2WD)
Elektrisch Bereik–81 km
Energieverbruik–15,6 kWh/100km
Batterijcapaciteit–17,7 kWh
Batterijtype–Lithium-ion (96 cellen, 347,5V)
Aandrijving2WD of AWDAlleen 2WD
TransmissieNiet gespecificeerdNiet gespecificeerd
Brandstofverbruik (Gecombineerd)5,9 L/100km (2WD)
6,7 L/100km (AWD)
0,8 L/100km
CO2-uitstoot134 g/km (2WD)
151 g/km (AWD)
18 g/km
Maximum VermogenMotor: 148 pk bij 6.100 tpm
Elektrisch: 184 pk
Gecombineerd: 184 pk
Motor: 148 pk bij 6.100 tpm
Elektrisch: 184 pk
Gecombineerd: 184 pk
Maximum KoppelMotor: 189 Nm bij 4.500 tpm
Elektrisch: 335 Nm
Motor: 189 Nm bij 4.500 tpm
Elektrisch: 335 Nm
Acceleratie (0-100 km/u)9,0s (2WD)
9,4s (AWD)
9,4s
Topsnelheid194 km/u (2WD)
187 km/u (AWD)
195 km/u
Vergelijking van belangrijke specificaties en kenmerken van de beschikbare aandrijflijnen van de Honda CR-V 2025
AfmetingElegance 2WDElegance AWDAdvance AWDAdvance Tech (PHEV)
Lengte4.706 mm4.706 mm4.706 mm4.706 mm
Breedte1.866 mm1.866 mm1.866 mm1.866 mm
Breedte (incl. ingeklapte spiegels)1.942,1 mm1.942,1 mm1.942,1 mm1.942,1 mm
Breedte (incl. spiegels)2.152,6 mm2.152,6 mm2.152,6 mm2.152,6 mm
Hoogte1.674 mm1.684 mm1.684 mm1.673 mm
Wielbasis2.701 mm2.700 mm2.700 mm2.701 mm
Spoorbreedte Voor1.613 mm1.612 mm1.612 mm1.612 mm
Spoorbreedte Achter1.640 mm1.638 mm1.638 mm1.632 mm
Grondspeling (onbeladen)190,021 mm200,021 mm200,021 mm159,045 mm
Grondspeling (volledig beladen)184 mm194 mm194 mm153 mm
Draaicirkel (carrosserie)11,4 m11,4 m11,4 m11,4 m
Draaicirkel (wielmidden)5,5 m5,5 m5,5 m5,5 m
Stuuromwentelingen (van aanslag tot aanslag)2,4 omwentelingen2,4 omwentelingen2,4 omwentelingen2,4 omwentelingen
Exterieure afmetingen van de Honda CR-V 2025
CategorieElegance 2WDElegance AWDAdvance AWDAdvance Tech PHEV
Basisprijs (excl. BTW)โ‚ฌ39.940โ‚ฌ41.638โ‚ฌ45.291โ‚ฌ51.448
Prijs incl. BTWโ‚ฌ56.600โ‚ฌ62.705โ‚ฌ67.125โ‚ฌ62.955
Energielabel 2025CDDA
Aandrijflijnen
Motor2.0L i-MMD Hybride2.0L i-MMD Hybride2.0L i-MMD Hybride2.0L i-MMD PHEV
Vermogen184 pk/135 kW184 pk/135 kW184 pk/135 kW184 pk/135 kW
Maximum Koppel335 Nm335 Nm335 Nm335 Nm
AandrijvingVoorwielaandrijvingVierwielaandrijvingVierwielaandrijvingVoorwielaandrijving
Elektrisch Bereik–––81 km
Batterijcapaciteit–––17,7 kWh
Prestaties
0-100 km/u9,0s9,4s9,5s9,4s
Topsnelheid194 km/u187 km/u187 km/u195 km/u
Brandstofverbruik5,9 L/100km6,7 L/100km6,7 L/100km0,8 L/100km
CO2-uitstoot134 g/km151 g/km151 g/km18 g/km
Exterieur
LED-koplampenStandaardStandaardStandaardStandaard
Lichtmetalen Velgen18″ Shark Grey18″ Shark Grey18″ Shark Grey18″ Berlina Black
PanoramadakJaJaJaJa
Privacy GlassJaJaJaJa
DakrailsJaJaJaJa
Interieur
BekledingZwart Leder*Zwart Leder*Zwart Leder*Zwart Leder*
Bestuurdersstoel8-voudig elektrisch8-voudig elektrisch8-voudig elektrisch + Geheugen8-voudig elektrisch + Geheugen
Verwarmbare VoorstoelenJaJaJaJa
Geventileerde VoorstoelenNeeNeeJaJa
Verwarmbare AchterbankNeeNeeJaJa
KlimaatregelingDual-zoneDual-zoneDual-zoneDual-zone
Technologie
Digitaal Dashboard10,2″10,2″10,2″10,2″
Centraal Display9″ Touchscreen9″ Touchscreen9″ Touchscreen9″ Touchscreen
Audiosysteem8 luidsprekers8 luidsprekers12 Bose Premium12 Bose Premium
Head-up DisplayNeeNeeJaJa
Draadloos OpladenJaJaJaJa
Veiligheid
Honda SENSING 360StandaardStandaardStandaardStandaard
Multi-view CameraNeeNeeJaJa
ParkeersensorenVoor/AchterVoor/AchterVoor/AchterVoor/Achter/Zij
Honda Parking PilotNeeNeeNeeJa
Vergelijking van de belangrijkste specificaties en kenmerken van de beschikbare uitvoeringen van de Honda CR-V 2025
CategorieOmschrijvingKleur/VariantPrijs (excl. BTW)Prijs (incl. BTW)
Exterieur Styling – Spoilers
KofferspoilerPlatinum White Pearlโ‚ฌ572,93โ‚ฌ693,25
KofferspoilerCrystal Black Pearlโ‚ฌ572,93โ‚ฌ693,25
KofferspoilerCanyon River Blue Metallicโ‚ฌ572,93โ‚ฌ693,25
KofferspoilerBerlina Blackโ‚ฌ572,93โ‚ฌ693,25
KofferspoilerDiamond Dust Pearlโ‚ฌ572,93โ‚ฌ693,25
KofferspoilerPremium Crystal Red Metallicโ‚ฌ572,93โ‚ฌ693,25
Exterieur Bescherming
ZijbeschermstripsPlatinum White Pearlโ‚ฌ451,05โ‚ฌ545,77
ZijbeschermstripsCrystal Black Pearlโ‚ฌ451,05โ‚ฌ545,77
ZijbeschermstripsCanyon River Blue Metallicโ‚ฌ451,05โ‚ฌ545,77
ZijbeschermstripsDiamond Dust Pearlโ‚ฌ451,05โ‚ฌ545,77
ZijbeschermstripsPremium Crystal Red Metallicโ‚ฌ451,05โ‚ฌ545,77
Dorpellijsten–โ‚ฌ200,59โ‚ฌ242,71
Exterieur Verlichting
Verlichte Dorpellijsten–โ‚ฌ406,62โ‚ฌ492,01
Achterklep Verlichting–โ‚ฌ326,28โ‚ฌ394,80
Deurverlichting Projectie (CR-V Patroon)–โ‚ฌ603,65โ‚ฌ730,42
Carrosserie Aanpassingen
Treeplanken–โ‚ฌ975,49โ‚ฌ1.180,34
Voorbumper Aero–โ‚ฌ774,52โ‚ฌ937,17
Achterbumper Aero–โ‚ฌ832,34โ‚ฌ1.007,13
SideskirtsLunar Silverโ‚ฌ692,51โ‚ฌ837,94
SpiegelkappenLunar Silverโ‚ฌ175,25โ‚ฌ212,05
Velgen & Accessoires
18″ Lichtmetalen Velg CR1811Diamond Cut A-Surfaceโ‚ฌ421,20โ‚ฌ509,65
18″ Lichtmetalen Velg CR1812Jet Black Full Paintโ‚ฌ356,74โ‚ฌ431,66
Afsluitbare WielmoerenChroomโ‚ฌ104,40โ‚ฌ126,32
WielmoerenZwartโ‚ฌ133,53โ‚ฌ161,57
NaafdoppenZwartโ‚ฌ133,53โ‚ฌ161,57
Interieur Bescherming
Standaard Vloermatten–โ‚ฌ88,94โ‚ฌ107,62
Elegance Vloermatten–โ‚ฌ135,52โ‚ฌ163,98
Premium Vloermatten–โ‚ฌ172,67โ‚ฌ208,93
All Season Vloermatten–โ‚ฌ124,50โ‚ฌ150,65
Zonneschermen–โ‚ฌ165,50โ‚ฌ200,26
Kinderveiligheidssystemen
Honda Baby Safe–โ‚ฌ517,98โ‚ฌ626,76
Baby Safe ISOFIX Basis–โ‚ฌ579,81โ‚ฌ701,57
Honda KIDFIX Kinderzitje–โ‚ฌ504,95โ‚ฌ610,99
I-Size TRIFIX Kinderzitje–โ‚ฌ610,32โ‚ฌ738,49
Bagageruimte Accessoires
Laaddrempel Bescherming–โ‚ฌ157,31โ‚ฌ190,35
Bagagenet–โ‚ฌ63,28โ‚ฌ76,57
Opvouwbare Bagagemat–โ‚ฌ129,18โ‚ฌ156,31
Hondenrek–โ‚ฌ441,93โ‚ฌ534,74
Bagageorganizer–โ‚ฌ153,25โ‚ฌ185,43
Transportoplossingen
Dakrails–โ‚ฌ536,10โ‚ฌ648,68
Ski/Snowboard Drager–โ‚ฌ184,05โ‚ฌ222,70
Dakdragers–โ‚ฌ398,70โ‚ฌ482,43
Thule Expert 298 Fietsdrager–โ‚ฌ166,42โ‚ฌ201,37
Thule Coach Fietsdrager–โ‚ฌ630,19โ‚ฌ762,53
Thule Easyfold XT Fietsdrager–โ‚ฌ1.052,66โ‚ฌ1.273,72
Opbergoplossingen
Thule Dakkoffer M 400L–โ‚ฌ644,07โ‚ฌ779,32
Thule Dakkoffer 400L–โ‚ฌ818,73โ‚ฌ990,66
Thule Dakkoffer 300L–โ‚ฌ760,26โ‚ฌ919,91
Bescherming & Veiligheid
Voorruit Beschermhoes–โ‚ฌ82,76โ‚ฌ100,14
Gevarendriehoek–โ‚ฌ8,33โ‚ฌ10,08
Trekhaakoplossingen
Afneembare Trekhaak met 13-polige Kabelset–โ‚ฌ1.038,56โ‚ฌ1.256,66
Optionele accessoires en hun prijzen voor de Honda CR-V 2025
Pakket CategoriePakket NaamKleur/VariantInhoudPrijs (excl. BTW)Prijs (incl. BTW)
Aero Pack (e:PHEV)
Aero PackPlatinum White Pearlโ€ข Voorbumper Aeroโ‚ฌ3.037,30โ‚ฌ3.675,13
โ€ข Onderbumper Achter
โ€ข Kofferspoiler (Berlina Black)
โ€ข Sideskirts (Berlina Black)
Aero PackCrystal Black PearlHetzelfde als hierbovenโ‚ฌ3.037,30โ‚ฌ3.675,13
Aero PackCanyon River Blue MetallicHetzelfde als hierbovenโ‚ฌ3.037,30โ‚ฌ3.675,13
Aero PackDiamond Dust PearlHetzelfde als hierbovenโ‚ฌ3.037,30โ‚ฌ3.675,13
Aero PackPremium Crystal Red MetallicHetzelfde als hierbovenโ‚ฌ3.037,30โ‚ฌ3.675,13
Style Pack (e:HEV)
Style PackPlatinum White Pearlโ€ข Voorbumper Aeroโ‚ฌ3.283,41โ‚ฌ3.972,93
โ€ข Onderbumper Achter
โ€ข Wielkastvergrotingen
โ€ข Deurlijsten Onder
Style PackCrystal Black PearlHetzelfde als hierbovenโ‚ฌ3.283,41โ‚ฌ3.972,93
Style PackCanyon River Blue MetallicHetzelfde als hierbovenโ‚ฌ3.283,41โ‚ฌ3.972,93
Style PackDiamond Dust PearlHetzelfde als hierbovenโ‚ฌ3.283,41โ‚ฌ3.972,93
Style PackPremium Crystal Red MetallicHetzelfde als hierbovenโ‚ฌ3.283,41โ‚ฌ3.972,93
Verlichtingspakketten
Verlichtingspakket–โ€ข Verlichte Dorpellijstenโ‚ฌ904,79โ‚ฌ1.094,80
โ€ข Verlichte Laaddrempel Sierlijst
Premium Verlichtingspakket–โ€ข Verlichte Dorpellijstenโ‚ฌ1.492,97โ‚ฌ1.806,49
โ€ข Verlichte Laaddrempel Sierlijst
โ€ข Achterklep Verlichting
Utility Pack
Utility PackPlatinum White Pearlโ€ข Dorpellijstenโ‚ฌ929,41โ‚ฌ1.124,59
โ€ข Zijbeschermstrips
โ€ข All-Season Vloermatten
โ€ข Bagageruimte Bak met Verdelers
Utility PackCrystal Black PearlHetzelfde als hierbovenโ‚ฌ929,41โ‚ฌ1.124,59
Utility PackCanyon River Blue MetallicHetzelfde als hierbovenโ‚ฌ929,41โ‚ฌ1.124,59
Utility PackDiamond Dust PearlHetzelfde als hierbovenโ‚ฌ929,41โ‚ฌ1.124,59
Utility PackPremium Crystal Red MetallicHetzelfde als hierbovenโ‚ฌ929,41โ‚ฌ1.124,59
Pakketten voor de Honda CR-V 2025
Honda CR-V Canyon River Blue Metallic Kleur
Canyon River Blue Metallic Kleur
Honda CR-V Diamond Dust Pearl Kleur
Diamond Dust Pearl Kleur
Honda CR-V Crystal Black Pearl Kleur
Crystal Black Pearl Kleur
Honda CR-V Platinum White Pearl Kleur
Platinum White Pearl Kleur
Honda CR-V Premium Crystal Red Metallic Kleur
Premium Crystal Red Metallic Kleur

Is Het De Moeite Waard Om De 2025 Honda CR-V Te Kopen?

De Honda CR-V 2025 gaat zijn zesde generatie in met een significante transformatie, voortbouwend op een erfgoed dat begon in 1995. Als een van de pionierende weggerichte SUV’s heeft de CR-V zijn positie als hoeksteen van Honda’s assortiment behouden door continue evolutie en verfijning. Nu maakt deze nieuwe versie een gewaagde zet, vooral met de focus op elektrificatie, waarbij alleen hybride aandrijflijnen worden aangeboden.

Laten we het hebben over de concurrentie. De CR-V heeft te maken met enkele sterke rivalen in de markt. Neem bijvoorbeeld de Volkswagen Tiguan. Die komt vaak met lagere prijzen terwijl je nog steeds degelijke bouwkwaliteit en features krijgt – best verleidelijk, toch? En dan zijn er nog de Kia Sportage en Hyundai Tucson, die ook noemenswaardige concurrenten zijn. Ze hebben opvallende designs en solide garantiepakketten, meestal tegen vriendelijkere prijzen.

Hoe zit het met de prijzen van de CR-V? Wel, die beginnen bij ongeveer โ‚ฌ39.940 voor het hybride model en lopen op tot โ‚ฌ51.448 voor de plug-in hybride versie. Wat echt interessant is, is dat de plug-in hybride nu in dezelfde prijsklasse zit als sommige volledig elektrische opties, zoals de Tesla Model Y. Dit toont Honda’s vertrouwen in de totale waarde van de CR-V. Maar het doet je wel afvragen – krijgen kopers waar voor hun geld in een markt die met de dag meer geรซlektrificeerd wordt?

Vergeet de Ford Kuga en Citroรซn C5 Aircross niet – zij doen ook mee en bieden meestal vergelijkbare hybride technologie tegen betere prijzen. Elk van deze concurrenten heeft zijn eigen stijl: de Kuga is leuk om te rijden, de Tucson valt op met zijn design en waarde, terwijl de Tiguan pronkt met klassieke Duitse techniek en soepele handling.

In Nederland passen de hybride motoren van de CR-V goed bij de groene mentaliteit en het belastingsysteem van het land. Maar hier is het addertje: de hogere prijs zou sommige kopers kunnen afschrikken. De plug-in hybride versie zou een geweldige optie kunnen zijn voor zakelijke rijders die willen profiteren van belastingvoordelen terwijl ze nog steeds de veelzijdigheid van een regulier voertuig hebben.

Motor, Prestaties En Transmissie

De 2025 CR-V is echt bijzonder met zijn 2.0-liter i-MMD (dat staat voor Intelligent Multi-Mode Drive, voor wie het zich afvraagt). Je kunt hem krijgen in zowel volledig hybride als plug-in hybride versies, wat behoorlijk cool is. Over de hele linie kijk je naar een gecombineerd vermogen van 184 pk (of 135 kW). En die elektromotor? Die levert serieus direct koppel – 335 Nm om precies te zijn. Deze setup betekent dat je snelle acceleratie en soepele vermogensafgifte krijgt, vooral wanneer je door de stad rijdt. Je kunt de voordelen van het hybride systeem zeker voelen in die stop-and-go stadssituaties.

De transmissie is waar het interessant wordt. Het is niet je typische hybride setup. Wanneer je met lagere snelheden rijdt, doen de elektromotoren al het zware werk, wat een super soepele rijervaring creรซert – perfect voor stadsverkeer. Ondertussen fungeert de benzinemotor voornamelijk als generator, die de accu oplaadt via de eerste elektromotor.

Maar wanneer je de snelweg opgaat, kan het systeem van aanpak veranderen. De benzinemotor kan het overnemen en de wielen direct aandrijven via een vaste overbrengingsverhouding, vergelijkbaar met de vijfde versnelling in een gewone handgeschakelde auto. Dit wordt allemaal naadloos geregeld door de elektronische regeleenheid van de auto. Toch kun je, als je goed oplet, die kleine verschuivingen in vermogensafgifte opmerken.

Als je kiest voor de plug-in hybride versie, gaat het spel naar een hoger niveau met een grotere 17,7 kWh accu. Hiermee kun je langere stukken op elektrische kracht rijden. Praktijktests suggereren dat je ongeveer 60 kilometer op pure elektrische kracht zou kunnen rijden, hoewel sommige officiรซle cijfers beweren dat je dat in ideale omstandigheden zou kunnen oprekken tot ongeveer 82 kilometer.

Qua prestaties blinkt de CR-V echt uit als gezinsvriendelijke SUV in plaats van als sportieve auto. Hij gaat van 0 naar 100 km/u in ongeveer 9,4 seconden, wat behoorlijk is voor zijn klasse. En met een topsnelheid van 187 km/u is het meer dan genoeg voor dagelijks gebruik. Het hybride systeem geeft je een mooie versnelling vanuit stilstand, maar je zult merken dat het niet helemaal dezelfde punch heeft bij hogere snelheden.

De efficiรซntie van de aandrijflijn in de praktijk verdient speciale aandacht. Praktijktests tonen aan dat de standaard hybride ongeveer 6,2 l/100 km haalt onder gemengde rijomstandigheden. Dat is redelijk voor een voertuig van deze grootte, maar het kan niet helemaal tippen aan sommige concurrenten. Bovendien is het ver verwijderd van de kleinere Honda Civic, die een indrukwekkende 3,5-4,0 l/100 km kan halen. Dus hoewel de CR-V veel goede punten heeft, zijn er zeker gebieden waar verbetering mogelijk is.

Hoe Goed Zijn De Remmen?

Het regeneratieve remsysteem is zorgvuldig gekalibreerd om een natuurlijk aanvoelende vertraging te bieden, waarbij de soms abrupte overgang tussen regeneratief en wrijvingsremmen die sommige hybride voertuigen kan plagen, wordt vermeden. Deze naadloze integratie helpt het vertrouwen van de bestuurder te behouden terwijl het bijdraagt aan de algehele efficiรซntie van het voertuig.

Wanneer je gewoon rustig rijdt, heeft het rempedaal een prettig, progressief gevoel – niets te plotseling of onvoorspelbaar. Het draait allemaal om dat soepele stoppen, toch? Bovendien geeft het systeem je goede feedback via het pedaal, wat betekent dat je je remkracht precies kunt aanpassen zoals je het nodig hebt.

En hier wordt het interessant: de remprestaties worden ondersteund door een heel scala aan elektronische hulpmiddelen. Denk aan geavanceerde Anti-lock Brake System (ABS) en Electronic Brake Force Distribution (EBD). Ze werken goed samen en helpen het voertuig stabiel en onder controle te houden wanneer je hard remt.

Honda heeft ook hun nieuwste brake-by-wire technologie toegevoegd. Dit zorgt voor een preciezere verdeling van de remkracht tussen de regeneratieve en wrijvingssystemen. Het betekent ook dat je kunt genieten van enkele geavanceerde rijhulpsystemen zoals adaptieve cruisecontrol en automatisch noodremmen.

Als het gaat om noodremmen, voelt het zelfverzekerd en gecontroleerd aan. Maar laten we eerlijk zijn – het gewicht van de CR-V laat zich wel merken wanneer je hard remt. Toch handelt het systeem die massa behoorlijk goed af en houdt het de zaken stabiel en voorspelbaar, zelfs wanneer de situatie lastig wordt. Over het algemeen is het een goed doordacht systeem dat de rijervaring verbetert.

Besturing En Ophanging

Groothoekzicht van het moderne CR-V dashboard met fysieke klimaatbediening en CarPlay-integratie
Groothoekzicht van het moderne CR-V dashboard met fysieke klimaatbediening en CarPlay-integratie

Het besturingssysteem is ontwikkeld met de nadruk op comfort en gebruiksgemak, terwijl voldoende feedback behouden blijft voor zelfverzekerde controle. Het elektrische stuurbekrachtigingssysteem biedt een precieze reactie op stuurinput, met goed afgewogen ondersteuningsniveaus die variรซren naar gelang de rijsnelheid.

Wanneer je aan het parkeren bent, voelt het stuurwiel licht en gemakkelijk aan, waardoor het super eenvoudig is om in krappe plekken te manoeuvreren. Maar naarmate je snelheid toeneemt, wordt het wat zwaarder. Dit is geweldig omdat het je dat extra vertrouwen geeft wanneer je op de snelweg rijdt, en het helpt ook om vermoeidheid te voorkomen tijdens lange ritten.

Als we kijken naar het standaard hybride model, heeft het een reguliere wielophanging. Deze doet een behoorlijke job in het balanceren van comfort en controle, hoewel het soms wat moeite heeft wanneer de weg hobbelig wordt. Meestal worden alledaagse oneffenheden prima opgevangen, maar je zou wat geschud kunnen worden over grotere gaten in de weg of ruwe stukken.

De plug-in hybride versie gaat daarentegen een stapje verder met een adaptief ophangingssysteem. Dit is behoorlijk indrukwekkend! Het kan de demping van de rit in realtime aanpassen, reagerend op de weg en je rijstijl. Het draait dus allemaal om het behouden van die soepele rit terwijl ook wordt gezorgd dat het voertuig onder controle blijft.

Dan is er nog het Agile Handle Assist (AHA) systeem, dat samenwerkt met de besturing en wielophanging. Het helpt met de stabiliteit tijdens het bochtenwerk, vooral wanneer het weer niet optimaal is. Het past subtiel het vermogen en de remkracht op elk wiel aan om je te helpen het pad te volgen dat je door de bochten wilt nemen.

Je zult wel wat overhelling merken in bochten. Dat is gewoon onderdeel van het CR-V ontwerp; het probeert immers geen sportauto te zijn. Hoewel sommige meer sportieve bestuurders dat misschien wat teleurstellend vinden, past het goed bij de rol van het voertuig als gezins-SUV.

De manier waarop de wielophanging is afgesteld laat zien dat er echt is nagedacht over hoe de auto zou reageren met of zonder extra gewicht. Het houdt de rijervaring stabiel en voorspelbaar, ongeacht het aantal passagiers of de hoeveelheid bagage aan boord. Al deze zorgvuldige engineering betekent dat je betrouwbaar gedrag kunt verwachten in vrijwel elke rijsituatie.

Welke Banden Gebruikt Het?

De 2025 CR-V komt standaard met 18-inch lichtmetalen velgen (235/60R18) voor alle uitrustingsniveaus, met de optie om verschillende designs te kiezen zonder de totale diameter te veranderen.

De standaard bandenspecificatie is zorgvuldig geselecteerd om het comfortgerichte karakter van de CR-V te complementeren terwijl voldoende grip wordt geboden onder verschillende weersomstandigheden. De relatief hoge zijwanden dragen bij aan het rijcomfort en helpen de velgen te beschermen tegen schade veroorzaakt door oneffenheden in de weg. Bij de algehele vormgeving is rekening gehouden met bandengeluiddemping, hoewel bij hogere snelheden nog steeds wat bandengeluid doordringt tot in het interieur.

Interieur Uiterlijk

Volledig zicht op de CR-V middenconsole met fysieke klimaatregeling en rijstandenkiezer
Interieurzicht van Honda CR-V’s middenconsole, klimaatregelingsknoppen, versnellingspook en infotainmentscherm”
Close-up van Honda CR-V's infotainmentscherm met Apple CarPlay startscherm en diverse apps
9-inch touchscreen infotainmentsysteem met Apple CarPlay-interface en navigatie-apps

Als je naar binnen kijkt, is het duidelijk dat Honda gaat voor die moderne uitstraling, toch? Ze hebben de balans tussen looks en praktisch gebruik goed getroffen. Neem bijvoorbeeld het dashboard. Het heeft dit coole honingraatdesign, dat niet alleen visueel opvalt maar ook slim het ventilatiesysteem integreert.

Nu, over de materialen die in de cabine zijn gebruikt – het is een beetje wisselend. Aan de ene kant heb je de onderdelen die je het meest aanraakt, zoals de klimaatregelingsknoppen en de bedieningselementen op het stuurwiel. Die voelen hoogwaardig aan, met een kwaliteit die prettig is in gebruik. Maar dan kijk je rond het handschoenenkastje en het onderste deel van het dashboard, en tja, daar vind je harder plastic dat niet helemaal overeenkomt met wat je zou verwachten van een voertuig in deze prijsklasse. Dat is een beetje een tegenvaller.

De integratie van het 9-inch touchscreen infotainmentsysteem en 10,2-inch digitaal bestuurdersdisplay creรซert een moderne uitstraling, hoewel de graphics en resolutie van beide schermen wat achterblijven bij de klassenleiders. Dit valt vooral op wanneer je de CR-V vergelijkt met premium alternatieven in dezelfde prijsklasse.

Wat betreft de kleuren en materialen hebben ze gekozen voor een luxe uitstraling, maar sommigen zullen het design misschien wat te veilig vinden, vooral in vergelijking met andere merken die gewaagder zijn. Dat gezegd hebbende, de details zijn indrukwekkend, zoals de klimaatregelingsinterface met die mooie draaiknoppen – het laat Honda’s toewijding aan perfectie zien.

Laten we de sfeerverlichting niet vergeten. Ze hebben er echt over nagedacht en creรซren een aangename atmosfeer voor nachtelijke ritten. De helderheid? Precies goed – genoeg om te zien maar niet zo veel dat het afleidt.

Als we naar de middenconsole kijken, draait het daar allemaal om praktisch gebruik. Je hebt een fatsoenlijke 9-liter opbergruimte in de armsteun, wat geweldig is. Daarnaast hebben ze bekerhouders en een draadloze oplaadpad geรฏntegreerd, waardoor alles netjes en functioneel blijft.

Tot slot, de stoelen. Ze hebben hoogwaardige materialen gebruikt die een tijdje mee zouden moeten gaan, wat een pluspunt is. En het design slaat een goede balans – ziet er mooi uit terwijl het nog steeds comfortabel is. Over het algemeen is het een degelijk interieur, ook al heeft het een paar eigenaardigheden.

Exterieur Uiterlijk

Het exterieurdesign van de 2025 CR-V vertegenwoordigt een significante evolutie ten opzichte van zijn voorganger, met een meer assertieve en eigentijdse uitstraling. De voorkant heeft een gedurfde grille met een geรฏntegreerd gesplitst koplampontwerp, wat zorgt voor een onderscheidend gezicht dat hem apart zet in het drukke SUV-segment.

Als je het vergelijkt met de vorige generatie, zie je dat hij een grotere aanwezigheid heeft op de weg. De totale omvang is zeker merkbaar, maar het ontwerp gebruikt op slimme wijze karakterlijnen en oppervlaktebehandelingen om hem er minder lomp uit te laten zien – best slim, toch?

Honda lijkt veel aandacht te hebben besteed aan het aerodynamisch maken van deze SUV. Je ziet het in de kleine details, zoals de manier waarop de A-stijlen zijn gevormd en die achterspoiler die er direct in is verwerkt. Deze kenmerken zien er niet alleen goed uit, maar helpen ook met de efficiรซntie tijdens het rijden.

Het optionele Aero Pack voor de plug-in hybride variant voegt zilveren accenten toe aan de voorbumper, sideskirts en deurspiegels, wat zorgt voor een premium touch die sommige kopers zullen waarderen. De beperkte exterieur kleurenpalet zou echter teleurstellend kunnen zijn voor degenen die op zoek zijn naar meer personalisatiemogelijkheden.

Het ontwerp van de LED-verlichtingselementen, zowel voor als achter, draagt bij aan het moderne uiterlijk van het voertuig terwijl het uitstekende verlichting biedt. De kenmerkende verlichtingspatronen maken de CR-V direct herkenbaar, vooral ’s nachts.

Comfort En Gemak

Gedetailleerd beeld van Honda CR-V's middenconsole met versnellingskiezer en bedieningsknoppen
Moderne middenconsole met rijmoduskiezer en geรฏntegreerde bediening
Close-up van Honda CR-V's drieknops klimaatregelingssysteem met metalen ringen en LED-indicatoren
Premium fysieke klimaatregelaars met SYNC-, A/C- en AUTO-knoppen met metalen afwerkingsringen
Draadloos oplaadpad met koelsysteem en 12V-stroomaansluiting (180W max)
Close-up van draadloze telefoon oplaadzone met koelsysteemindicator en stroomspecificaties
Close-up van Honda CR-V's middenconsole bekerhouders en opbergvak met gestructureerde bodem
Slim ontworpen middenconsole met dubbele bekerhouders en gestructureerde opbergvlakken

Over de voorstoelen – die zijn geweldig. De kussens raken precies die perfecte balans tussen ondersteunend en zacht, waardoor lange ritten veel aangenamer worden. Honda begrijpt echt wat gezins-SUV’s nodig hebben. Je merkt het verschil, je stapt uit de auto en voelt je nog fris, zelfs na uren op de weg. Als je voor de Advance of Advance Tech modellen gaat, krijg je nog meer comfort met functies zoals geventileerde voorstoelen en verwarmde achterstoelen, naast de verwarmde voorstoelen die standaard zijn op alle versies.

De klimaatregeling? Die is slim. Je hebt fysieke bedieningselementen die gewoon zoveel makkelijker te gebruiken zijn dan die touchscreensystemen die tegenwoordig overal lijken te zitten. Het dual-zone systeem reageert snel op je aanpassingen, en de bediening voelt prettig aan, waardoor je de temperatuur kunt aanpassen zonder er tijdens het rijden zelfs maar over na te denken.

Opbergoplossingen in de cabine zijn goed doordacht, hoewel er enkele compromissen zijn. De middenconsole heeft een ruime opbergruimte onder de armsteun, plus een ladebladsysteem dat je naar wens kunt configureren. De draadloze telefoonlader is een mooie toevoeging, maar eerlijk gezegd had het ontwerp beter gekund omdat telefoons de neiging hebben om wat heen en weer te schuiven tijdens het nemen van bochten.

Zicht vanaf de bestuurdersstoel is een andere grote plus, dankzij die grote ramen en relatief dunne stijlen. Je hebt rondom uitstekend zicht. Er is ook een handig camerasysteem met een zijzichtfunctie die je kunt activeren vanaf de linkerhendel, hoewel het wel fijn zou zijn geweest om ook zoiets voor de rechterkant te hebben.

En hier is een slim idee: Honda heeft een gespreksspiegel in de zonnebrilhouder opgenomen. Hiermee kunnen bestuurders in de gaten houden wat er achterin gebeurt zonder zich om te hoeven draaien. Slechts een klein detail, maar het laat zien hoe gezinsgericht het ontwerp van de CR-V is.

Het standaard panoramische glazen dak is een mooie toevoeging, die de cabine vult met natuurlijk licht en hem ruimer laat aanvoelen. Maar er is wel een compromis – de hemelbekleding heeft een merkbare bolling die wat oncomfortabel zou kunnen zijn voor langere mensen die op de middelste stoel achterin zitten.

Wat tech betreft ondersteunt het infotainmentsysteem draadloze Apple CarPlay en Android Auto, zodat je je smartphone zonder gedoe kunt integreren. Als je kiest voor de Advance of Advance Tech modellen, geniet je van een verbeterde audio-ervaring dankzij een 12-speaker Bose Premium geluidssysteem, wat een verbetering is ten opzichte van het standaard 8-speaker systeem in de Elegance modellen.

Gemaksfuncties zijn er in overvloed, met een smart entry en start systeem in alle modellen. Er is ook een handsfree elektrische achterklep die zichzelf sluit als je wegloopt. Daarnaast kun je de hoogte van de achterklep aanpassen aan je garage of persoonlijke voorkeur. Als je voor het PHEV-model gaat, krijg je nog meer extra’s zoals de My Honda+ app, waarmee je het klimaat op afstand kunt bedienen en het opladen kunt beheren.

De rijmodusschakelaar is veelzijdig en biedt meerdere modi zoals ECO, SPORT, NORMAL en SNOW. De PHEV-versie voegt een EV-modus toe en een speciale slaapmodus om de batterijduur te beheren tijdens het trekken van een aanhanger. Elke modus past verschillende voertuiginstellingen aan om ervoor te zorgen dat je de beste prestaties krijgt voor de omstandigheden waarin je rijdt.

Veiligheid En Beveiliging

De 2025 CR-V komt op de Nederlandse markt met een uitgebreid veiligheidspakket dat zorgt voor een vijf-sterren Euro NCAP-beoordeling.

De fundamentele veiligheidskenmerken van het voertuig beginnen met zijn Advanced Compatibility Engineering (ACE) carrosseriestructuur, ontworpen om botsingenergie gelijkmatiger te verdelen bij een aanrijding. Deze structurele engineering vormt een robuuste basis voor het uitgebreide pakket aan actieve en passieve veiligheidssystemen.

Wat rijhulp betreft vind je een standaardpakket dat adaptieve cruisecontrol met een low-speed follow functie bevat. Dit is bijzonder handig in druk verkeer, waardoor die stop-and-go momenten een stuk makkelijker worden. Het systeem doet zijn werk behoorlijk goed, houdt veilige afstanden aan, maar sommigen zullen vinden dat de standaard volgafstand wat aan de voorzichtige kant is.

Dan zijn er de rijstrookassistentie en rijstrookwaarschuwingssystemen. Ze zijn mooi afgestemd, geven je fatsoenlijke waarschuwingen zonder te opdringerig te zijn. De stuurassistentie is ook goed uitgebalanceerd – helpt je in je rijstrook te blijven maar laat je nog steeds natuurlijk sturen, wat, je weet wel, belangrijk is.

Als we naar de sensorsuite kijken, bevat deze dodehoekmonitoring. Maar hier komt het mooie: het zijn niet alleen waarschuwingslampjes. De camera aan de linkerkant springt aan om een realtime kijkje in je dode hoek te geven wanneer je het nodig hebt. Dit geeft extra vertrouwen bij het wisselen van rijstrook, hoewel het wat vreemd is dat het maar รฉรฉn kant dekt.

Alle uitrustingsniveaus komen met voor- en achterparkeersensoren, wat geweldig is. Plus, basismodellen hebben een achteruitrijcamera, terwijl de hogere uitvoeringen een 360-graden camerasysteem krijgen. De helderheid van deze camera’s is behoorlijk, maar laten we eerlijk zijn – ze halen niet helemaal het hoge niveau dat sommige duurdere concurrenten zetten.

Het automatische noodremsysteem toont geavanceerde detectiemogelijkheden en reageert op voertuigen, voetgangers en fietsers. De interventie van het systeem voelt natuurlijk aan wanneer het wordt geactiveerd, hoewel het, zoals de meeste van dergelijke systemen, moet worden beschouwd als laatste redmiddel in plaats van als primaire veiligheidsfunctie.

Hoe Rijdt Het?

Wanneer je achter het stuur van deze SUV zit, is het duidelijk dat de focus ligt op comfort en een verfijnd gevoel, niet zozeer op sportiviteit. Dit is logisch aangezien het ontworpen is voor gezinnen. Je zit hoog, wat je fantastisch zicht geeft – iets wat veel SUV-kopers echt willen, toch?

Hoewel dit voertuig behoorlijk groot is, kan het verrassend goed uit de voeten met manoeuvres bij lage snelheid. Het sturen voelt precies goed aan tijdens het parkeren, en die camera’s? Ze maken het een stuk makkelijker om in krappe plekken te komen. Houd er wel rekening mee dat de draaicirkel misschien wat groter is dan wat sommige stadschauffeurs zouden willen.

Als het gaat om stadsritten, schittert de hybride aandrijflijn echt. De elektromotor geeft je dat directe koppel, waardoor het super soepel en vlot aanvoelt wanneer je wegrijdt vanaf stilstand. Plus, het kunnen rijden op alleen elektrische kracht bij lagere snelheden draagt bij aan de algehele soepele rit. Maar de overschakeling naar motorvermogen kan wel wat meer merkbaar zijn in vergelijking met sommige andere hybriden.

Op de snelweg merk je echter misschien een paar tekortkomingen in hoe verfijnd de CR-V aanvoelt. Natuurlijk, hij zet zich mooi neer voor cruisen, maar je begint meer wind- en weggeluid te horen dan je zou verwachten voor deze prijsklasse. En wanneer je snel moet accelereren, kan de motor wat geforceerd klinken.

Wat het bochtenwerk betreft, weerspiegelt de carrosseriecontrole een wielophanging die is afgestemd op comfort, wat betekent dat je wat overhelling zult merken als je wat pittiger rijdt. Dit valt misschien niet in goede aarde bij degenen die een sportievere rit prefereren, maar hey, het geeft je die soepele, comfortabele rit waar de meeste gezinnen naar op zoek zijn.

Het wennen aan het rempedaal kan even duren vanwege het regeneratieve remsysteem. In het begin voelt het misschien wat vreemd aan, maar naarmate je er handig in wordt, merk je dat je er soepel mee kunt stoppen. De overgang van regeneratief naar wrijvingsremmen is meestal soepel maar kan soms merkbaar zijn.

Het vierwielaandrijvingssysteem in de hybride variant zorgt voor geruststellende tractie onder ongunstige omstandigheden, hoewel de relatief bescheiden bodemvrijheid en comfortgerichte banden van de CR-V suggereren dat zijn natuurlijke habitat voornamelijk op verharde wegen blijft.

Kofferbakruimte En Bruikbaarheid

Zicht op Honda CR-V's bagageruimte met vlakke laadvloer en bagagebevestigingen met rode exterieur zichtbaar
Ruime bagageruimte met vlakke laadvloer en geรฏntegreerde bevestigingspunten
Groothoek zicht op Honda CR-V's bagageruimte met volledige breedte en diepte met rechtopstaande achterbank
Volledig zicht op de uitgebreide bagageruimte met 60/40 neerklapbare achterbank

De CR-V blinkt uit als het gaat om laadruimte – serieus, het is een van zijn beste kenmerken! De hybride versie biedt een solide 580 liter, en als je voor de plug-in hybride gaat, stijgt dat naar een indrukwekkende 617 liter. Met dit soort capaciteit staat de CR-V zeker tussen de besten wat betreft praktische opbergruimte.

Het ontwerp van de laadruimte prioriteert gebruiksgemak met een brede opening en minimale drempelhoogte, waardoor het gemakkelijk is om zware items in en uit te laden. De vlakke laadvloer vergroot de praktische bruikbaarheid verder, terwijl de meegeleverde rubberen mat zowel bescherming biedt als voorkomt dat items tijdens het rijden gaan schuiven.

Je kunt ook de achterbank neerklappen, die 60/40 gesplitst is, om nog meer ruimte te creรซren. Maar hier is een klein probleem: om die stoelen vrij te geven, moet je door de zijdeuren reiken in plaats van alleen via de kofferbak, wat wat onhandig is. Het is grappig omdat, afgezien daarvan, dit voertuig lijkt na te denken over de kleine details voor gemak.

De vorm van de kofferbak is ook slim – er is minimale indringing van de wielkasten, wat helpt om die bruikbare ruimte te maximaliseren. Maar er is een lichte richel waar de achterbank neerklapt in de kofferbakvloer, dus het is niet helemaal vlak wanneer je de laadruimte uitbreidt.

Je vindt ook handige features zoals tashaken en sjorpunten verspreid door de bagageruimte. Ze maken het zoveel makkelijker om losse items vast te zetten. De bagageafdekking werkt goed en kan worden verwijderd voor extra ruimte, maar het is wat teleurstellend dat er geen plek is om hem op te bergen wanneer je hem eruit haalt.

De grotere bagagecapaciteit van de plug-in hybride is indrukwekkend, vooral omdat veel plug-in voertuigen vaak ruimte moeten inleveren voor accupakketten. Het is duidelijk dat er slim engineeringswerk is gestoken in het platformontwerp van de CR-V – de accu is weggewerkt onder de cabinevloer, wat die laadruimte intact houdt en helpt om een laag zwaartepunt te behouden.

Opbergruimte onder de vloer biedt een nuttige plek voor het opbergen van kleinere items uit het zicht, hoewel in de hybride versie deze ruimte enigszins beperkt is vanwege de plaatsing van hybride systeemcomponenten.

Comfort Achterbank

Zijaanzicht van Honda CR-V's achterbank met lederen bekleding en deurpaneelontwerp
Ruime achterbank met premium lederen bekleding en verstelbare hoofdsteunen
Close-up van Honda CR-V's achterbank met zwart lederen bekleding, stoelstikselpatroon en USB-poortinstallatie
Gedetailleerd beeld van de achterbank bekleding met USB-oplaadpoorten en verfijnd lederen stikselpatroon

Beenruimte is opmerkelijk royaal, waarbij Honda een toename van 16mm claimt ten opzichte van de vorige generatie, een verschil dat merkbaar en gewaardeerd wordt, vooral voor langere passagiers.

De achterstoelen bieden acht verschillende posities door een combinatie van schuif- en kantelverstelmogelijkheden, wat uitstekende flexibiliteit biedt voor het balanceren van passagierscomfort met bagageruimte. De mogelijkheid om de rugleuningen te kantelen verbetert het comfort tijdens langere ritten aanzienlijk, hoewel de meest achteroverleunende positie misschien te ver achterover is voor praktisch gebruik.

De buitenste achterstoelen profiteren van verwarmingsfunctionaliteit in hogere uitrustingsniveaus, wat een vleugje luxe toevoegt dat achterpassagiers zullen waarderen in kouder weer. De middelste zitplaats mist echter deze functie en heeft ook last van een minder dan ideaal veiligheidsgordelontwerp dat vanaf het plafond komt, wat mogelijk comfortproblemen kan veroorzaken voor sommige passagiers.

De toevoeging van USB-poorten voor achterpassagiers toont consideratie voor moderne connectiviteitsbehoeften, terwijl de middenarmsteun met geรฏntegreerde bekerhouders praktisch gemak biedt voor dagelijks gebruik. De armsteun is goed gepositioneerd en stevig genoeg om te dienen als comfortabele ondersteuning tijdens langere ritten.

Het panoramadak voegt een luchtig gevoel toe aan de achterste cabine, hoewel de integratie ervan zorgt voor een merkbare bolling in de hemelbekleding die de hoofdruimte kan beรฏnvloeden, vooral voor passagiers op de middelste zitplaats. Dit compromis wordt meer merkbaar wanneer de stoelen in hun meer rechtopstaande posities staan.

Toegang tot de achterstoelen is uitstekend, dankzij wijd openende deuren en een relatief lage instaphoogte. Het ontwerp van de deuren heeft ook een royale openingshoek, waardoor de installatie van kinderzitjes en algemene in- en uitstap aanzienlijk makkelijker is dan bij sommige concurrenten.

Ondanks enkele compromissen blijft de algehele ervaring op de achterbank een sterk punt voor de CR-V, vooral voor gezinnen die regelmatig met achterpassagiers reizen. De combinatie van ruimte, verstelbaarheid en comfortfuncties creรซert een omgeving die zeer geschikt is voor lange afstandsritten, ook al zouden sommige aspecten van de uitvoering verder verfijnd kunnen worden.

Nieuwe Honda CR-V 2025 Prijzen

ModelAandrijflijnNetto CatalogusprijsBPM 2025Consumentenprijs excl. BTWConsumentenprijs incl. 21% BTWRijklaarprijs*
Elegance 2WDFull Hybrid 2.0L (135kW/184pk)โ‚ฌ39.940โ‚ฌ8.272โ‚ฌ48.212โ‚ฌ56.600โ‚ฌ57.570
Elegance AWDFull Hybrid 2.0L (135kW/184pk)โ‚ฌ41.638โ‚ฌ12.323โ‚ฌ53.961โ‚ฌ62.705โ‚ฌ63.675
Advance AWDFull Hybrid 2.0L (135kW/184pk)โ‚ฌ45.291โ‚ฌ12.323โ‚ฌ57.614โ‚ฌ67.125โ‚ฌ68.095
Advance Tech 2WDPlug-in Hybrid 2.0L (135kW/184pk)โ‚ฌ51.448โ‚ฌ703โ‚ฌ52.151โ‚ฌ62.955โ‚ฌ64.105
Prijstabel Honda CR-V 2025
Honda CR-V 2025
Solide gebouwd, indrukwekkend design. 3.9
Rijdynamiek 3.7 out of 5
Besturing & Wegligging 3.8 out of 5
Features & Styling 4.1 out of 5
Brandstofefficiรซntie 3.9 out of 5
Comfort 4.2 out of 5
Veiligheid 4.3 out of 5
Prijs-kwaliteitverhouding 3.5 out of 5
Good Stuff Uitzonderlijk ruim interieur en laadruimte Hoogwaardige fysieke knoppen voor klimaatbeheersing Indrukwekkende lijst standaarduitrusting Soepele hybride aandrijflijn bij lage snelheden Uitstekend zicht met behulpzame camerasystemen Sterke praktische functionaliteit met verschuifbare achterbank Draadloos laden met koelsysteem Bewezen Honda betrouwbaarheid
Bad Stuff Aanzienlijk hogere prijsstelling dan concurrenten Beperkte hoofdruimte op middelste zitplaats achter Verouderde infotainmentsysteem graphics Aanzienlijk wind- en weggeluid bij hogere snelheden Stugge rijkwaliteit in reguliere hybride variant Beperkt trekgewicht (750kg) voor hybride model Geen bedieningselementen voor het neerklappen van achterbank vanuit kofferbak Gemiddeld praktijkverbruik
Summary
De Honda CR-V 2025 vertegenwoordigt een belangrijke evolutie in Honda's SUV-assortiment en biedt een overtuigende mix van functionaliteit, efficiรซntie en technologie, zij het met enkele opmerkelijke compromissen. Het voertuig komt met twee aandrijflijnopties: een reguliere hybride (e:HEV) vanaf โ‚ฌ39.940 en een plug-in hybride (e:PHEV) vanaf โ‚ฌ51.448. Voor de meeste kopers biedt de e:HEV hybride in Elegance-uitvoering de beste prijs-kwaliteitverhouding, met een uitgebalanceerd pakket aan voorzieningen, een redelijk brandstofverbruik (5,9-6,7 L/100km) en praktische veelzijdigheid. De e:PHEV-variant, hoewel indrukwekkend met zijn elektrische bereik van 81 km en minimale uitstoot (18 g/km), vraagt een aanzienlijke meerprijs die moeilijker te rechtvaardigen is, tenzij u kunt profiteren van belastingvoordelen of voornamelijk in stedelijke omgevingen rijdt. Belangrijke sterke punten zijn het uitzonderlijk ruime interieur (580-617L bagageruimte), uitgebreide veiligheidsvoorzieningen en doordachte praktische details zoals fysieke klimaatregelaars en verstelbare achterstoelen. Potentiรซle kopers moeten echter rekening houden met het relatief hoge prijspunt, het gedateerde infotainmentsysteem en de enigszins beperkte hoofdruimte achterin, vooral voor passagiers op de middelste zitplaats. Voor stedelijke en voorstedelijke gezinnen die prioriteit geven aan ruimte, comfort en efficiรซntie, maakt de CR-V een sterk punt, vooral in zijn meer betaalbare hybride vorm. Kopers zouden echter ook alternatieven moeten overwegen zoals de Volkswagen Tiguan of Kia Sportage, die vergelijkbare mogelijkheden bieden tegen concurrerendere prijzen. De premium positionering van de CR-V betekent dat deze moet worden beoordeeld tegen luxe concurrenten, waarbij de interieurkwaliteit en verfijning niet helemaal op het niveau van de klasseleiders ligt. Kies voor de CR-V als u waarde hecht aan Honda's betrouwbaarheid, maximale interieurruimte nodig heeft en doordachte gezinsvriendelijke functies waardeert. Maar overweeg zorgvuldig of de premium prijsstelling aansluit bij uw behoeften en budget, vooral voor de PHEV-variant.
De 2026 BMW iX met de kenmerkende zwarte verticale nierengrille met geรฏntegreerde sensoren
23
Nieuwe BMW iX 2026: Alles Over Prijs & Specificaties in Nederland
BMW 1 Serie 2025 in stedelijke omgeving met nieuw frontdesign en bredere nierengrille
14
Nieuwe BMW 1 Serie 2025: Test, Specificaties en Prijzen
Driekwart vooraanzicht van de BMW X3 M50 uit 2025 in een stedelijke Nederlandse setting, met het nieuwe niergrille-ontwerp en LED-koplampen
18
2025 BMW X3 M50 Review | Specificaties en Prijzen
BMW M5 Sedan
13
2025 BMW M5 Specificaties Prijzen en Review
2024 BMW 5 Serie Diesel Mild Hybride
7
2024 BMW 5 Serie Diesel Mild Hybride Specificaties en Prijzen
Show More
2025 BYD Dolphin Surf
24
2025 BYD Dolphin Surf: Test, Specificaties en Prijzen
2025 BYD Sealion 7
25
2025 BYD Sealion 7: Test, Specificaties en Prijzen
2025 BYD SEAL U
8
2025 BYD SEAL U Specificaties Prijzen en Review
2025 BYD ATTO 3
11
2025 BYD ATTO3 Specificaties Prijzen en Review
2025 BYD SEAL
10
2025 BYD SEAL Specificaties Prijzen en Review
Show More
Witte Citroen eC3 2025 met de grille, koplampen en lichtmetalen velgen.
13
Citroen e-C3 2025 Specificaties, Prijzen en Review
De nieuwe Dacia Spring is compact en stijlvol en klaar voor stadsavonturen.
10
Nieuwe Dacia Spring Specificaties Prijzen en Review
Een vooraanzicht van een zilverkleurige Dacia Duster, geparkeerd in een geplaveide straat in Amsterdam, waarbij het gedurfde ontwerp van de voorkant goed te zien is.
13
Nieuwe DACIA DUSTER Specificaties Prijzen en Review
Een vooraanzicht van de Hyundai Tucson uit 2025, geparkeerd in een stadsstraat 's nachts.
15
2025 Hyundai Tucson Specificaties Prijzen en Review
2025 Hyundai Inster
12
2025 Hyundai INSTER Specificaties, Prijzen en Review
2025 Hyundai Santa Fe Hybride
14
2025 Hyundai Santa Fe Hybride Specificaties Prijzen en Review
2024 Hyundai Ioniq 6
9
2024 Hyundai IONIQ 6 Specificaties Prijzen en Review
2025 Hyundai Ioniq 5
15
2025 Hyundai IONIQ 5 Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Kia EV3
17
De 2025 Kia EV3: Test, Specificaties en Prijzen
2024 Kia Picanto
10
2024 Kia Picanto Specificaties Prijzen en Review
2024 Kia Stonic
8
2024 Kia Stonic Specificaties Prijzen en Review
2025 Kia EV6
12
2025 Kia EV6 Specificaties Prijzen en Review
2025 Kia Sorento Plug-in Hybride
14
2025 Kia Sorento Plug-in Hybride Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Peugeot E-3008 Dual Motor
23
2025 Peugeot E-3008 Dual Motor Test, Specificaties en Prijzen
Nieuwe Peugeot E-3008
11
Nieuwe Peugeot E-3008 Specificaties Prijzen en Review
2024 Peugeot 208
11
2024 Peugeot 208 Specificaties Prijzen en Review
2024 Peugeot E-208
11
2024 Peugeot E-208 Specificaties Prijzen en Review
2024 Peugeot 2008
11
2024 Peugeot 2008 Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Renault 5 E-TECH
13
2025 Renault 5 E-Tech Elektrisch Specificaties Prijzen en Review
2024 Renault Megane E-Tech Elektrisch
9
2024 Renault Megane E-Tech Elektrisch Specificaties en Review
2024 Renault Austral E-Tech Hybride
10
2024 Renault Austral E-Tech Hybride Specificaties en Review
2025 Renault Captur E-Tech Hybride
11
2025 Renault Captur E-Tech Hybride Specificaties en Review
2025 Renault Scenic E-Tech Elektrisch
10
2025 Renault Scenic E-Tech Elektrisch Specificaties en Review
Show More
2025 Skoda Enyaq
30
2025 Skoda Enyaq: Test, Specificaties en Prijzen
Skoda Elroq in Timo Groen toont zijn stadsvriendelijke proporties en modern design
15
Nieuwe Skoda Elroq Specificaties, Prijzen en Review
2024 ล koda Enyaq Coupรฉ
11
2024 ล koda Enyaq Coupรฉ Specificaties Prijzen en Review
2024 Skoda Enyaq
11
2024 ล koda Enyaq Specificaties Prijzen en Review
2024 Skoda Karoq
9
2024 ล koda Karoq Specificaties Prijzen en Review
Show More
Land Cruiser 2025 in zandkleur getoond in een traditionele Nederlandse straatscรจne
19
Nieuwe Toyota Land Cruiser 2025: Test, Specificaties en Prijzen
2024 Toyota RAV4 Hybride
12
2024 Toyota RAV4 Hybride Specificaties Prijzen en Review
2024 Toyota RAV4 Plug-in Hybride
12
2024 Toyota RAV4 Plug-in Hybride Specificaties Prijzen en Review
2024 Toyota Aygo X
8
2024 Toyota Aygo X Specificaties Prijzen en Review
2024 Toyota C-HR Hybride
10
2024 Toyota C-HR Hybride Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Volkswagen Tayron
25
2025 Volkswagen Tayron Test, Specificaties en Prijzen
Nieuwe Volkswagen Golf
13
Nieuwe Volkswagen Golf Review | Specificaties en Prijzen
2024 Volkswagen Polo
8
2024 Volkswagen Polo Specificaties Prijzen en Review
2024 Volkswagen T-Roc
9
2024 Volkswagen T-Roc Specificaties Prijzen en Review
2025 Volkswagen T-Cross
9
2025 Volkswagen T-Cross Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Volvo EX90
15
2025 Volvo EX90 Specificaties Prijzen en Review
2025 Volvo EX30
13
2025 Volvo EX30 Specificaties Prijzen en Review
2025 Audi A5
29
2025 Audi A5 Test, Specificaties en Prijzen
2026 Audi A6
22
2026 Audi A6 Test, Specificaties en Prijzen
2025 Audi Q6 e-tron
15
2025 Audi Q6 e-tron Specificaties Prijzen en Review
De 2025 Opel Frontera in levendig oranje toont zijn moderne Vizor-design in een typische Nederlandse winkelstraat
13
2025 Opel Frontera Review | Specificaties en Prijzen
Nieuwe Nissan Qashqai 2025 in Fuji Rood met vernieuwde voorzijde
15
Nieuwe Nissan Qashqai 2025: Test, Specificaties en Prijzen
2025 Polestar 3 elektrische prestatie-SUV in stedelijke omgeving
15
2025 Polestar 3 Test, Specificaties en Prijzen
Goudkleurige Polestar 4 in Nederlandse straat met moderne coupe-SUV styling en proporties
12
Nieuwe Polestar 4 2025: Test, Specificaties en Prijzen
De nieuwe Honda HR-V 2025 getoond in een typisch Amsterdamse straat
13
Nieuwe Honda HR-V 2025: Test, Specificaties en Prijzen
TAGGED: 2025, CR-V 2025, HEV, Honda, Honda 2025, Honda CR-V 2025, Hybride SUV, PHEV, Plug-in Hybride SUV
SOURCES: Honda
Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp Copy Link Print
By Motor&Auto Team
Follow:
Het MotorandAuto Team bestaat uit ervaren autojournalisten en liefhebbers die zich toeleggen op het leveren van gedetailleerde autorecensies en het laatste autonieuws. Met jarenlange expertise in de industrie is ons doel om autoliefhebbers op de hoogte te houden van de nieuwste trends en innovaties.
Leave a review

Leave a review Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Please select a rating!

Laatste Autoreviews

Zeekr 001

Zeekr 001 Test, Specificaties en Prijzen

4 out of 5Betaalbare premium met asterisken
2026 Audi A6

2026 Audi A6 Test, Specificaties en Prijzen

4.2 out of 5Fluisterstille luxe die boekdelen spreekt
2025 Volkswagen Tayron

2025 Volkswagen Tayron Test, Specificaties en Prijzen

4.1 out of 5Comfort en capaciteit in perfecte harmonie
2025 Ford Capri

2025 Ford Capri Test, Specificaties en Prijzen

3.7 out of 5Legendarische naam, gewone uitvoering
2025 Peugeot E-3008 Dual Motor

2025 Peugeot E-3008 Dual Motor Test, Specificaties en Prijzen

3.5 out of 5Premium Cabine, Premium Prijs, Praktische Prestaties
Previous Next

Laatste Nieuws

ล koda Favorit Elektrisch Concept
Nieuws

ล koda’s Elektrische Favorit Concept Doet 1980s Icoon Herrijzen met Verbluffende Moderne Twist

30/05/2025
2026 Jeep Cherokee
Nieuws

Jeep Brengt Legendarische Cherokee Terug in 2026 โ€“ Nu met Hybride Power!

30/05/2025
2025 Toyota GR Corolla
Nieuws

Eindelijk! Toyota GR Corolla (300PK) Krijgt Europese Productie in 2026

30/05/2025
2025 Opel Frontera GRAVEL
Nieuws

Waarom Deze Opel’s โ‚ฌ30.000 Elektrische SUV Nederland’s Volgende Avontuurvoertuig Zou Kunnen Zijn

28/05/2025
2026 BMW M2 CS
Nieuws

2026 BMW M2 CS Ontketend: 530 PK Monster Bestormt Nederland voor โ‚ฌ166.700

28/05/2025
2025 Alpine A390
Nieuws

Alpine A390 Onthuld: 3,9-Seconden Sprint en 470pk Transformeren Familie-SUV in Circuitbeest

28/05/2025
Previous Next

Over Motor&Auto

  • Over Ons
  • Disclaimer
  • Algemene Voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Contact
MOTOR AND AUTO LOGO
ยฉ 2025 Motor&Auto. Alle rechten voorbehouden.