MotorandAutoMotorandAuto
  • Home
  • Autonieuws
  • Populaire Automerken
    • BMW
    • BYD
    • Hyundai
    • Kia
    • Peugeot
    • Renault
    • Škoda
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Audi
    • DACIA
    • Citroën
    • Opel
    • Nissan
    • Polestar
    • Honda
    • MG
    • Ford
  • Autotypes
    • SUV
    • Sedan
    • Hatchback
    • Station Wagon
    • Compacte Crossover
  • Hybride en Elektrische Auto’s
    • Elektrisch
    • Hybride
    • Plug-in Hybride
    • Mild Hybride
  • Web Stories
Search
© 2025 Motor&Auto. Alle rechten voorbehouden.
Reading: 2026 BMW M2 CS Ontketend: 530 PK Monster Bestormt Nederland voor €166.700
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
MotorandAutoMotorandAuto
Font ResizerAa
  • Autonieuws
  • Web Stories
Search
  • Autonieuws
  • Opgeslagen Artikelen
  • Web Stories
  • Over Ons
  • Home Cars
  • Populaire Automerken
    • BMW
    • BYD
    • Hyundai
    • Kia
    • Peugeot
    • Renault
    • Škoda
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Audi
    • DACIA
    • Citroën
    • Opel
    • Nissan
    • Polestar
    • Honda
    • MG
    • Ford
  • Autotypes
    • SUV
    • Sedan
    • Hatchback
    • Station Wagon
    • Compacte Crossover
  • Hybride en Elektrische Auto’s
    • Elektrisch
    • Hybride
    • Mild Hybride
    • Plug-in Hybride
  • Disclaimer
  • Algemene Voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Contact
© 2024 Motor&Auto. Alle rechten voorbehouden.
MotorandAuto > Nieuws > 2026 BMW M2 CS Ontketend: 530 PK Monster Bestormt Nederland voor €166.700
Nieuws

2026 BMW M2 CS Ontketend: 530 PK Monster Bestormt Nederland voor €166.700

De ultieme uitdrukking van M-prestaties

Motor&Auto Team
Last updated: 28/05/2025 11:53 am
Motor&Auto Team
Share
Dynamisch voor drie-kwart zicht van 2025 BMW M2 CS in zilver op racebaan, met aggressieve frontsplitter, grote niergrille, aerodynamische carrosserie, en Gold Bronze wielen
2025 BMW M2 CS Voor Drie-Kwart Zicht op Circuit
Achter drie-kwart zicht van 2025 BMW M2 CS met geïntegreerde eendenstaart spoiler, koolstofvezel achterdiffuser, viervoudige uitlaatpijpen, en M2 CS badge met rode omlijning
2025 BMW M2 CS Achter Drie-Kwart met Eendenstaart Spoiler
Zijaanzicht van 2025 BMW M2 CS in beweging met koolstofvezel dak, verlaagde houding, Gold Bronze gesmede wielen, circuitbanden, en aggressieve aerodynamische zijkant elementen
2025 BMW M2 CS Zijaanzicht
Panning bewegingsopname van 2025 BMW M2 CS in dynamische beweging met motion blur achtergrond, benadrukt de snelheid en prestatie capaciteiten van het voertuig op circuit
2025 BMW M2 CS Bewegings Panning Shot
Dynamisch achter drie-kwart zicht van 2025 BMW M2 CS op circuit met koolstofvezel achterdiffuser, eendenstaart spoiler, brede achterbanden, en agressief aerodynamisch pakket in beweging
2025 BMW M2 CS Achter Drie-Kwart Zicht
Interieurzicht van 2025 BMW M2 CS met koolstofvezel dashboard, platte M stuurwiel met rode middenmarkering, curved display schermen, en premium Alcantara bekleding
2025 BMW M2 CS Interieur Dashboard met Koolstofvezel Details
Close-up van 2025 BMW M2 CS M Carbon kuipstoel met verlicht rood CS logo, premium leren bekleding met contrasterende stiksels, en racing-geïnspireerd ontwerp
2025 BMW M2 CS M Carbon Kuipstoel met CS Logo
Volledig interieurzicht van 2025 BMW M2 CS met koolstofvezel middenconsole, curved display schermen, M sport stuurwiel, automatische transmissie, en premium zwarte bekleding met rode accenten
Het interieur van de 2025 BMW M2 CS toont een bestuurdergerichte cockpit met koolstofvezel elementen, M Alcantara stuurwiel, en BMW's curved display systeem met een 12,3-inch instrumentencluster en 14,9-inch touchscreen met iDrive 8.5.
Bestuurders perspectief van 2025 BMW M2 CS cockpit met M stuurwiel met schakelpeddels, digitaal instrumentencluster, koolstofvezel trim, en M-specifieke bedieningsknoppen
2025 BMW M2 CS Bestuurder Cockpit met M Bedieningselementen
Middenconsole van 2025 BMW M2 CS met 8-traps M Steptronic schakelaar, koolstofvezel trim, M Drive knoppen, iDrive controller, en rode CS branding accenten
2025 BMW M2 CS Middenconsole met M Steptronic Transmissie
2025 BMW M2 CS Achterbank Configuratie
2025 BMW M2 CS Achterbank Configuratie
List of Images 1/12
Dynamisch voor drie-kwart zicht van 2025 BMW M2 CS in zilver op racebaan, met aggressieve frontsplitter, grote niergrille, aerodynamische carrosserie, en Gold Bronze wielen
Achter drie-kwart zicht van 2025 BMW M2 CS met geïntegreerde eendenstaart spoiler, koolstofvezel achterdiffuser, viervoudige uitlaatpijpen, en M2 CS badge met rode omlijning
Zijaanzicht van 2025 BMW M2 CS in beweging met koolstofvezel dak, verlaagde houding, Gold Bronze gesmede wielen, circuitbanden, en aggressieve aerodynamische zijkant elementen
Panning bewegingsopname van 2025 BMW M2 CS in dynamische beweging met motion blur achtergrond, benadrukt de snelheid en prestatie capaciteiten van het voertuig op circuit
Dynamisch achter drie-kwart zicht van 2025 BMW M2 CS op circuit met koolstofvezel achterdiffuser, eendenstaart spoiler, brede achterbanden, en agressief aerodynamisch pakket in beweging
Interieurzicht van 2025 BMW M2 CS met koolstofvezel dashboard, platte M stuurwiel met rode middenmarkering, curved display schermen, en premium Alcantara bekleding
Close-up van 2025 BMW M2 CS M Carbon kuipstoel met verlicht rood CS logo, premium leren bekleding met contrasterende stiksels, en racing-geïnspireerd ontwerp
Volledig interieurzicht van 2025 BMW M2 CS met koolstofvezel middenconsole, curved display schermen, M sport stuurwiel, automatische transmissie, en premium zwarte bekleding met rode accenten
Bestuurders perspectief van 2025 BMW M2 CS cockpit met M stuurwiel met schakelpeddels, digitaal instrumentencluster, koolstofvezel trim, en M-specifieke bedieningsknoppen
Middenconsole van 2025 BMW M2 CS met 8-traps M Steptronic schakelaar, koolstofvezel trim, M Drive knoppen, iDrive controller, en rode CS branding accenten
2025 BMW M2 CS Achterbank Configuratie
2025 BMW M2 CS Voor Drie-Kwart Zicht op Circuit
Dynamisch voor drie-kwart zicht van 2025 BMW M2 CS in zilver op racebaan, met aggressieve frontsplitter, grote niergrille, aerodynamische carrosserie, en Gold Bronze wielen
2025 BMW M2 CS Voor Drie-Kwart Zicht op Circuit
2025 BMW M2 CS Achter Drie-Kwart met Eendenstaart Spoiler
Achter drie-kwart zicht van 2025 BMW M2 CS met geïntegreerde eendenstaart spoiler, koolstofvezel achterdiffuser, viervoudige uitlaatpijpen, en M2 CS badge met rode omlijning
2025 BMW M2 CS Achter Drie-Kwart met Eendenstaart Spoiler
2025 BMW M2 CS Zijaanzicht
Zijaanzicht van 2025 BMW M2 CS in beweging met koolstofvezel dak, verlaagde houding, Gold Bronze gesmede wielen, circuitbanden, en aggressieve aerodynamische zijkant elementen
2025 BMW M2 CS Zijaanzicht
2025 BMW M2 CS Bewegings Panning Shot
Panning bewegingsopname van 2025 BMW M2 CS in dynamische beweging met motion blur achtergrond, benadrukt de snelheid en prestatie capaciteiten van het voertuig op circuit
2025 BMW M2 CS Bewegings Panning Shot
2025 BMW M2 CS Achter Drie-Kwart Zicht
Dynamisch achter drie-kwart zicht van 2025 BMW M2 CS op circuit met koolstofvezel achterdiffuser, eendenstaart spoiler, brede achterbanden, en agressief aerodynamisch pakket in beweging
2025 BMW M2 CS Achter Drie-Kwart Zicht
2025 BMW M2 CS Interieur Dashboard met Koolstofvezel Details
Interieurzicht van 2025 BMW M2 CS met koolstofvezel dashboard, platte M stuurwiel met rode middenmarkering, curved display schermen, en premium Alcantara bekleding
2025 BMW M2 CS Interieur Dashboard met Koolstofvezel Details
2025 BMW M2 CS M Carbon Kuipstoel met CS Logo
Close-up van 2025 BMW M2 CS M Carbon kuipstoel met verlicht rood CS logo, premium leren bekleding met contrasterende stiksels, en racing-geïnspireerd ontwerp
2025 BMW M2 CS M Carbon Kuipstoel met CS Logo
2025 BMW M2 CS Stoel met Rode Accent Stiksels
2025 BMW M2 CS Complete Interieur Layout
Volledig interieurzicht van 2025 BMW M2 CS met koolstofvezel middenconsole, curved display schermen, M sport stuurwiel, automatische transmissie, en premium zwarte bekleding met rode accenten
Het interieur van de 2025 BMW M2 CS toont een bestuurdergerichte cockpit met koolstofvezel elementen, M Alcantara stuurwiel, en BMW's curved display systeem met een 12,3-inch instrumentencluster en 14,9-inch touchscreen met iDrive 8.5.
2025 BMW M2 CS Bestuurder Cockpit met M Bedieningselementen
Bestuurders perspectief van 2025 BMW M2 CS cockpit met M stuurwiel met schakelpeddels, digitaal instrumentencluster, koolstofvezel trim, en M-specifieke bedieningsknoppen
2025 BMW M2 CS Bestuurder Cockpit met M Bedieningselementen
2025 BMW M2 CS Middenconsole met M Steptronic Transmissie
Middenconsole van 2025 BMW M2 CS met 8-traps M Steptronic schakelaar, koolstofvezel trim, M Drive knoppen, iDrive controller, en rode CS branding accenten
2025 BMW M2 CS Middenconsole met M Steptronic Transmissie
2025 BMW M2 CS Achterbank Configuratie
2025 BMW M2 CS Achterbank Configuratie
2025 BMW M2 CS Achterbank Configuratie
SHARE

BMW heeft eindelijk het antwoord geleverd op elke liefhebber’s gebeden, de gloednieuwe BMW M2 CS is op het toneel verschenen met een verbijsterende 530 paardenkrachten, waarmee het de krachtigste achterwielaangedreven M-auto wordt die je vandaag kunt kopen. Voor Nederlandse automotive enthousiastelingen zal dit technische meesterwerk eind zomer 2025 arriveren met een startprijs van €166.700 – bijna €39.000 meer dan de standaard M2, maar elke euro gerechtvaardigd door zijn buitengewone capaciteiten.

Wanneer BMW’s M-divisie zich erop toelegt om de ultieme uitdrukking van een model te creëren, houden ze niets achter. De M2 CS vertegenwoordigt het hoogtepunt van wat mogelijk is wanneer Duitse engineering pure rijpassie ontmoet. Dit is niet zomaar een speciale editie – het is een complete herbedenking van wat een compacte sportwagen kan bereiken.

Technische Specificaties Vergelijking

KenmerkBMW M2 CSStandaard BMW M2Verschil
Vermogen530 pk (390 kW)480 pk (353 kW)+50 pk
Koppel650 Nm600 Nm+50 Nm
0-100 km/u3,8 seconden4,0 seconden-0,2 seconden
0-200 km/u11,7 seconden12,9 seconden-1,2 seconden
Topsnelheid302 km/u250 km/u (met M Driver’s Package: 280 km/u)+22 km/u
Gewicht~1.680 kg~1.710 kg30 kg lichter
Prijs (Nederland)€166.700€127.900+€38.800

Het hart van deze automotive symfonie klopt met een woede die Zeus zelf jaloers zou maken. BMW’s ingenieurs hebben de al indrukwekkende 3,0-liter twin-turbo zescilinder genomen en deze voorbij conventionele grenzen gedruwd. De S58-motor produceert nu een verbazingwekkende 530 paardenkrachten bij 6.250 toeren per minuut, met een maximumkoppel van 650 newtonmeter beschikbaar over een breed toerentalbereik van 2.650 tot 5.730 toeren. Dit vertegenwoordigt een significante toename van 50 paardenkrachten ten opzichte van de standaard M2, waardoor het op gelijke hoogte komt met de grotere M3 Competition Sedan en M4 Competition Coupé.

De technische tovenaardij stopt niet bij ruwe vermogenscijfers. BMW’s M-divisie heeft racingafgeleide technologieën geïmplementeerd die Formule 1-ingenieurs zouden doen knikken van goedkeuring. De motor beschikt over een stijf motorcarter met een mouwloze, gesloten-dek constructie, een gesmede krukas met lichtgewicht ontwerp, en cilinderbanen met draadbooglak ijzercoating. Misschien wel het meest indrukwekkend is dat de cilinderkop een 3D-geprinte kern bevat – een bewijs van BMW’s toewijding aan het verleggen van productiegrenzen.

Prestatie Specificaties

MeeteenheidBMW M2 CSBMW M3 Competition xDriveBMW M4 Competition Coupé xDrive
Vermogen530 pk530 pk530 pk
Koppel650 Nm650 Nm650 Nm
AandrijvingRWDAWDAWD
Gewicht~1.680 kg~1.730 kg~1.725 kg
0-100 km/u3,8 seconden3,5 seconden3,4 seconden

De transmissie verdient speciale vermelding – BMW heeft de M2 CS exclusief uitgerust met hun achttraps M Steptronic automaat met Drivelogic. Hoewel puristen misschien rouwen om de afwezigheid van een handgeschakelde versnellingsbak, maken de bliksemsnelle schakelingen en perfect gekalibreerde versnellingsverhoudingen deze automaat een waardige partner voor de explosieve motor. Het Drivelogic-systeem biedt drie verschillende schakelkarakteristieken, waardoor bestuurders het gedrag van de transmissie kunnen afstemmen op hun stemming en rijomstandigheden.

Prestatiecijfers vertellen slechts een deel van het verhaal, maar wat een verhaal vertellen ze. De M2 CS schiet van stilstand naar 100 km/u in slechts 3,8 seconden – twee tienden sneller dan de standaard M2 en competitief met superauto’s die twee keer zoveel kosten. De tussenacceleratie van 80 naar 120 km/u duurt slechts 3,4 seconden, terwijl de sprint naar 200 km/u wordt voltooid in 11,7 seconden, een volle 1,2 seconden sneller dan zijn mindere broer.

Kleuropties en Prijzen

KleuroptieTypeExtra Kosten
Sapphire Black MetallicStandaardInbegrepen
BMW Individual Velvet Blue MetallicIndividualPremium
M Brooklyn Grey MetallicStandaardInbegrepen
M Portimao Blue MetallicStandaardInbegrepen

BMW’s ingenieurs hebben iets opmerkelijks bereikt op het gebied van gewicht. Door nauwgezette toepassing van lichtgewicht ontwerpprincipes weegt de M2 CS ongeveer 30 kilogram minder dan de standaard M2. Deze gewichtsreductie komt dankzij het uitgebreide gebruik van koolstofvezel-versterkte kunststof (CFRP) door het hele voertuig. De buitenkant beschikt over koolstofvezel spiegelkappen, een standaard M Carbon dak, en een CS-specifieke achterdiffuser in zichtbare koolstofvezel die er even agressief uitziet als het functioneel is.

De visuele impact van de M2 CS is ronduit spectaculair. Het lichtgewicht CFRP kofferdeksel bevat een geïntegreerde eendenstaart-spoiler die zowel esthetische als aerodynamische doelen dient. Een matzwarte frontsplitter en exclusieve zwarte BMW M-niergrille met geoptimaliseerde luchtinlaten completeren de dreigende voorkant. De kenmerkende gesmede M lichtmetalen wielen komen in een onderscheidende mat Gold Bronze afwerking – 19 inch aan de voorkant en 20 inch aan de achterkant – omhuld door track-gerichte banden met afmetingen 275/35 ZR19 voor en 285/30 ZR20 achter.

Interieur Kenmerken en Technologie

KenmerkStandaard UitrustingOptionele Upgrades
StoelenM Carbon kuipstoelen met verwarming–
StuurwielM Alcantara met verwarmingsoptie–
Beeldscherm SysteemBMW Curved Display (12,3″ + 14,9″)–
AudiosysteemHarman Kardon Surround Sound–
KlimaatregelingTweezone automatisch–
RemsysteemM Compound remmen (rode remklauwen)M Carbon keramische remmen

Stap binnen in de M2 CS, en je wordt onmiddellijk getransporteerd naar een cockpit die ontworpen is met een enkelvoudige focus op de rijervaring. De gewicht-geoptimaliseerde, verwarmde M Carbon kuipstoelen beschikken over een breed scala aan elektrisch bestuurbare instellingen en dragen een verlicht “CS” logo. De geïntegreerde hoofdsteunen zijn uitneembaar, en de stoelen kunnen meerpunts veiligheidsgordels accommoderen voor serieus circuitwerk.

De middenconsole, vervaardigd uit koolstofvezel-versterkte kunststof, herbergt het nieuwste BMW Operating System 8.5. De volledig digitale beeldschermgroepering bestaat uit een 12,3-inch informatiedisplay en een 14,9-inch bedieningsdisplay, die dienen als platform voor BMW’s iDrive-besturingssysteem. Dit is niet alleen technologie om de technologie – elke digitale interface is geoptimaliseerd voor prestatie rijscenario’s.

Het M-specifieke bedieningsconcept biedt directe toegang tot een uitgebreid scala aan setup-opties via de Setup-knop op de middenconsole. Bestuurders kunnen motorrespons, de standaard adaptieve M-ophanging, M Servotronic besturing, en het geïntegreerde remsysteem aanpassen. De M Traction Control-functie maakt individuele wielslip-beperkingsdrempels mogelijk, terwijl M Drive Professional de M-modus TRACK en tienstaps M Traction Control bevat voor ultieme aanpassing.

Chassis en Dynamiek Upgrades

SysteemStandaard M2M2 CS Upgrade
RijhoogteStandaard-8mm lager
VerenStandaard MBespoke CS-afstelling
DempersAdaptieve MSpeciaal aangepaste CS-setup
RemmenM SportM Compound (standaard), M Carbon keramisch (optioneel)
WielenDiverse optiesGesmede M-wielen (19″/20″) met Gold Bronze afwerking
BandenPrestatiebandenTrack-banden standaard, ultra-track beschikbaar

BMW heeft de M2 CS acht millimeter verlaagd en het chassis volledig opnieuw afgestemd voor de verhoogde prestatie-envelop. De veren, dempers en chassis-controlesystemen hebben bespoke kalibratie gekregen specifiek voor het CS-model. Deze modificaties verbeteren de rijdynamiek aanzienlijk in alle scenario’s, inclusief extreme circuitomstandigheden. De Dynamic Stability Control (DSC) en M Dynamic Mode zijn precies geoptimaliseerd voor circuitgebruik, waardoor vaardige bestuurders meer vrijheid krijgen voordat elektronische interventie plaatsvindt.

Het standaard M Compound remsysteem beschikt over onderscheidende rode remklauwen en biedt enorme remkracht. Voor degenen die ultieme prestaties zoeken, levert een optioneel M Carbon keramisch remsysteem nog meer vermogen met verminderd onafgeveerd gewicht. De CS wordt standaard geleverd met track-gerichte banden, hoewel ultra-track en standaard sportbandopties beschikbaar zijn zonder extra kosten.

Voor Nederlandse klanten vertegenwoordigt de BMW M2 CS meer dan alleen een andere hoogprestatie auto – het is een statement van intentie. Deze machine is gebouwd voor degenen die weigeren compromissen te sluiten, of het nu gaat om het aanvallen van de Nürburgring of het navigeren door Amsterdam’s historische straten. De beperkte productierun zorgt voor exclusiviteit, waarbij BMW van plan is de M2 CS gedurende ongeveer twaalf maanden te produceren in hun San Luis Potosí-faciliteit in Mexico.

De prijs weerspiegelt de positie van de M2 CS als de ultieme uitdrukking van BMW’s compacte sportwagen filosofie. Voor €166.700 vraagt het een aanzienlijke premium ten opzichte van de standaard M2’s startprijs van €127.900. Echter, wanneer vergeleken met de M3 Competition Sedan xDrive voor €160.917 of zelfs de M5 voor €143.811, begint de M2 CS eruit te zien als een opmerkelijke prestatie-koopje – vooral gezien zijn achterwielaandrijving zuiverheid en lichtere gewicht.

Marktcontext en Waardepropositie

ConcurrentVermogenPrijs (Ongeveer)Aandrijving
BMW M2 CS530 pk€166.700RWD
BMW M3 Competition xDrive530 pk€160.917AWD
BMW M5717 pk (hybride)€143.811AWD
Mercedes-AMG C63 S510 pk€145.000+AWD
Audi RS5450 pk€135.000+AWD

De eerste M2 CS, gelanceerd in 2019, werd een instant legende. Gebruikte exemplaren bereikten prijzen ver boven hun oorspronkelijke adviesprijs, met pristine exemplaren die jaren na het einde van de productie nog steeds voor meer dan €100.000 werden verhandeld. Deze nieuwe generatie belooft die erfenis voort te zetten, door de pure rijervaring die zijn voorganger legendarisch maakte te combineren met moderne technologie en verhoogde prestaties.

BMW’s beslissing om de productie te beperken zorgt ervoor dat de M2 CS exclusief blijft. Industriebronnen suggereren dat niet meer dan 2.000 eenheden wereldwijd zullen worden geproduceerd, met een aanzienlijk deel toegewezen aan belangrijke markten waaronder de Verenigde Staten, Duitsland en China. De Nederlandse toewijzing wordt verwacht beperkt te zijn, waardoor vroege bestelling essentieel is voor serieuze kopers.

De M2 CS gaat niet alleen over cijfers op papier – het gaat over het behouden van iets dat steeds zeldzamer wordt in het hedendaagse automotive landschap: de pure, ongefilterde rijervaring. In een tijdperk waarin vierwielaandrijving en hybride assistentie de norm worden, staat de M2 CS als een trotserende viering van achterwielaandrijving excellentie. Het is een auto die vaardigheid van zijn bestuurder eist en die vaardigheid beloont met een emotionele verbinding die weinig moderne machines kunnen evenaren.

Terwijl de automotive wereld verschuift naar elektrificatie en autonoom rijden, vertegenwoordigt de BMW M2 CS wat mogelijk de laatste bloei van de verbrandingsmotor sportwagen is. Voor Nederlandse enthousiastelingen met de middelen en passie voor rijexcellentie, biedt de M2 CS een kans om een stuk automotive geschiedenis te bezitten – een dat tot perfectie is ontwikkeld en in strikt beperkte aantallen wordt gebouwd.

Wanneer de eerste exemplaren eind zomer 2025 in Nederlandse dealerships arriveren, zullen ze meer vertegenwoordigen dan alleen een andere hoogprestatie auto lancering. Ze zullen de komst markeren van wat velen beschouwen als de ultieme uitdrukking van BMW’s sportwagen erfgoed – een machine die het verleden eert terwijl het de grenzen verlegt van wat vandaag mogelijk is.


De 2026 BMW iX met de kenmerkende zwarte verticale nierengrille met geïntegreerde sensoren
23
Nieuwe BMW iX 2026: Alles Over Prijs & Specificaties in Nederland
BMW 1 Serie 2025 in stedelijke omgeving met nieuw frontdesign en bredere nierengrille
14
Nieuwe BMW 1 Serie 2025: Test, Specificaties en Prijzen
Driekwart vooraanzicht van de BMW X3 M50 uit 2025 in een stedelijke Nederlandse setting, met het nieuwe niergrille-ontwerp en LED-koplampen
18
2025 BMW X3 M50 Review | Specificaties en Prijzen
BMW M5 Sedan
13
2025 BMW M5 Specificaties Prijzen en Review
2024 BMW 5 Serie Diesel Mild Hybride
7
2024 BMW 5 Serie Diesel Mild Hybride Specificaties en Prijzen
Show More
2025 BYD Dolphin Surf
24
2025 BYD Dolphin Surf: Test, Specificaties en Prijzen
2025 BYD Sealion 7
25
2025 BYD Sealion 7: Test, Specificaties en Prijzen
2025 BYD SEAL U
8
2025 BYD SEAL U Specificaties Prijzen en Review
2025 BYD ATTO 3
11
2025 BYD ATTO3 Specificaties Prijzen en Review
2025 BYD SEAL
10
2025 BYD SEAL Specificaties Prijzen en Review
Show More
Witte Citroen eC3 2025 met de grille, koplampen en lichtmetalen velgen.
13
Citroen e-C3 2025 Specificaties, Prijzen en Review
De nieuwe Dacia Spring is compact en stijlvol en klaar voor stadsavonturen.
10
Nieuwe Dacia Spring Specificaties Prijzen en Review
Een vooraanzicht van een zilverkleurige Dacia Duster, geparkeerd in een geplaveide straat in Amsterdam, waarbij het gedurfde ontwerp van de voorkant goed te zien is.
13
Nieuwe DACIA DUSTER Specificaties Prijzen en Review
Een vooraanzicht van de Hyundai Tucson uit 2025, geparkeerd in een stadsstraat 's nachts.
15
2025 Hyundai Tucson Specificaties Prijzen en Review
2025 Hyundai Inster
12
2025 Hyundai INSTER Specificaties, Prijzen en Review
2025 Hyundai Santa Fe Hybride
14
2025 Hyundai Santa Fe Hybride Specificaties Prijzen en Review
2024 Hyundai Ioniq 6
9
2024 Hyundai IONIQ 6 Specificaties Prijzen en Review
2025 Hyundai Ioniq 5
15
2025 Hyundai IONIQ 5 Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Kia EV3
17
De 2025 Kia EV3: Test, Specificaties en Prijzen
2024 Kia Picanto
10
2024 Kia Picanto Specificaties Prijzen en Review
2024 Kia Stonic
8
2024 Kia Stonic Specificaties Prijzen en Review
2025 Kia EV6
12
2025 Kia EV6 Specificaties Prijzen en Review
2025 Kia Sorento Plug-in Hybride
14
2025 Kia Sorento Plug-in Hybride Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Peugeot E-3008 Dual Motor
23
2025 Peugeot E-3008 Dual Motor Test, Specificaties en Prijzen
Nieuwe Peugeot E-3008
11
Nieuwe Peugeot E-3008 Specificaties Prijzen en Review
2024 Peugeot 208
11
2024 Peugeot 208 Specificaties Prijzen en Review
2024 Peugeot E-208
11
2024 Peugeot E-208 Specificaties Prijzen en Review
2024 Peugeot 2008
11
2024 Peugeot 2008 Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Renault 5 E-TECH
13
2025 Renault 5 E-Tech Elektrisch Specificaties Prijzen en Review
2024 Renault Megane E-Tech Elektrisch
9
2024 Renault Megane E-Tech Elektrisch Specificaties en Review
2024 Renault Austral E-Tech Hybride
10
2024 Renault Austral E-Tech Hybride Specificaties en Review
2025 Renault Captur E-Tech Hybride
11
2025 Renault Captur E-Tech Hybride Specificaties en Review
2025 Renault Scenic E-Tech Elektrisch
10
2025 Renault Scenic E-Tech Elektrisch Specificaties en Review
Show More
2025 Skoda Enyaq
30
2025 Skoda Enyaq: Test, Specificaties en Prijzen
Skoda Elroq in Timo Groen toont zijn stadsvriendelijke proporties en modern design
15
Nieuwe Skoda Elroq Specificaties, Prijzen en Review
2024 Škoda Enyaq Coupé
11
2024 Škoda Enyaq Coupé Specificaties Prijzen en Review
2024 Skoda Enyaq
11
2024 Škoda Enyaq Specificaties Prijzen en Review
2024 Skoda Karoq
9
2024 Škoda Karoq Specificaties Prijzen en Review
Show More
Land Cruiser 2025 in zandkleur getoond in een traditionele Nederlandse straatscène
19
Nieuwe Toyota Land Cruiser 2025: Test, Specificaties en Prijzen
2024 Toyota RAV4 Hybride
12
2024 Toyota RAV4 Hybride Specificaties Prijzen en Review
2024 Toyota RAV4 Plug-in Hybride
12
2024 Toyota RAV4 Plug-in Hybride Specificaties Prijzen en Review
2024 Toyota Aygo X
8
2024 Toyota Aygo X Specificaties Prijzen en Review
2024 Toyota C-HR Hybride
10
2024 Toyota C-HR Hybride Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Volkswagen Tayron
25
2025 Volkswagen Tayron Test, Specificaties en Prijzen
Nieuwe Volkswagen Golf
13
Nieuwe Volkswagen Golf Review | Specificaties en Prijzen
2024 Volkswagen Polo
8
2024 Volkswagen Polo Specificaties Prijzen en Review
2024 Volkswagen T-Roc
9
2024 Volkswagen T-Roc Specificaties Prijzen en Review
2025 Volkswagen T-Cross
9
2025 Volkswagen T-Cross Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Volvo EX90
15
2025 Volvo EX90 Specificaties Prijzen en Review
2025 Volvo EX30
13
2025 Volvo EX30 Specificaties Prijzen en Review
2025 Audi A5
29
2025 Audi A5 Test, Specificaties en Prijzen
2026 Audi A6
22
2026 Audi A6 Test, Specificaties en Prijzen
2025 Audi Q6 e-tron
15
2025 Audi Q6 e-tron Specificaties Prijzen en Review
De 2025 Opel Frontera in levendig oranje toont zijn moderne Vizor-design in een typische Nederlandse winkelstraat
13
2025 Opel Frontera Review | Specificaties en Prijzen
Nieuwe Nissan Qashqai 2025 in Fuji Rood met vernieuwde voorzijde
15
Nieuwe Nissan Qashqai 2025: Test, Specificaties en Prijzen
2025 Polestar 3 elektrische prestatie-SUV in stedelijke omgeving
15
2025 Polestar 3 Test, Specificaties en Prijzen
Goudkleurige Polestar 4 in Nederlandse straat met moderne coupe-SUV styling en proporties
12
Nieuwe Polestar 4 2025: Test, Specificaties en Prijzen
De volledig nieuwe 2025 Honda CR-V in Soul Red
13
Nieuwe Honda CR-V 2025: Test, Specificaties en Prijzen
De nieuwe Honda HR-V 2025 getoond in een typisch Amsterdamse straat
13
Nieuwe Honda HR-V 2025: Test, Specificaties en Prijzen
TAGGED: BMW Nieuws
SOURCES: BMW
Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp Copy Link Print
By Motor&Auto Team
Follow:
Het MotorandAuto Team bestaat uit ervaren autojournalisten en liefhebbers die zich toeleggen op het leveren van gedetailleerde autorecensies en het laatste autonieuws. Met jarenlange expertise in de industrie is ons doel om autoliefhebbers op de hoogte te houden van de nieuwste trends en innovaties.
Leave a comment

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste Autoreviews

Zeekr 001

Zeekr 001 Test, Specificaties en Prijzen

4 out of 5Betaalbare premium met asterisken
2026 Audi A6

2026 Audi A6 Test, Specificaties en Prijzen

4.2 out of 5Fluisterstille luxe die boekdelen spreekt
2025 Volkswagen Tayron

2025 Volkswagen Tayron Test, Specificaties en Prijzen

4.1 out of 5Comfort en capaciteit in perfecte harmonie
2025 Ford Capri

2025 Ford Capri Test, Specificaties en Prijzen

3.7 out of 5Legendarische naam, gewone uitvoering
2025 Peugeot E-3008 Dual Motor

2025 Peugeot E-3008 Dual Motor Test, Specificaties en Prijzen

3.5 out of 5Premium Cabine, Premium Prijs, Praktische Prestaties
Previous Next

Laatste Nieuws

Škoda Favorit Elektrisch Concept
Nieuws

Škoda’s Elektrische Favorit Concept Doet 1980s Icoon Herrijzen met Verbluffende Moderne Twist

30/05/2025
2026 Jeep Cherokee
Nieuws

Jeep Brengt Legendarische Cherokee Terug in 2026 – Nu met Hybride Power!

30/05/2025
2025 Toyota GR Corolla
Nieuws

Eindelijk! Toyota GR Corolla (300PK) Krijgt Europese Productie in 2026

30/05/2025
2025 Opel Frontera GRAVEL
Nieuws

Waarom Deze Opel’s €30.000 Elektrische SUV Nederland’s Volgende Avontuurvoertuig Zou Kunnen Zijn

28/05/2025
2025 Alpine A390
Nieuws

Alpine A390 Onthuld: 3,9-Seconden Sprint en 470pk Transformeren Familie-SUV in Circuitbeest

28/05/2025
2025 Nissan Micra EV
Nieuws

408km Bereik voor Onder €30.000: De Nissan Micra EV Die Alles Verandert

23/05/2025
Previous Next

Over Motor&Auto

  • Over Ons
  • Disclaimer
  • Algemene Voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Contact
MOTOR AND AUTO LOGO
© 2025 Motor&Auto. Alle rechten voorbehouden.