MotorandAutoMotorandAuto
  • Home
  • Autonieuws
  • Populaire Automerken
    • BMW
    • BYD
    • Hyundai
    • Kia
    • Peugeot
    • Renault
    • ล koda
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Audi
    • DACIA
    • Citroรซn
    • Opel
    • Nissan
    • Polestar
    • Honda
    • MG
    • Ford
  • Autotypes
    • SUV
    • Sedan
    • Hatchback
    • Station Wagon
    • Compacte Crossover
  • Hybride en Elektrische Auto’s
    • Elektrisch
    • Hybride
    • Plug-in Hybride
    • Mild Hybride
  • Web Stories
Search
ยฉ 2025 Motor&Auto. Alle rechten voorbehouden.
Reading: Nieuwe Polestar 4 2025: Test, Specificaties en Prijzen
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
MotorandAutoMotorandAuto
Font ResizerAa
  • Autonieuws
  • Web Stories
Search
  • Autonieuws
  • Opgeslagen Artikelen
  • Web Stories
  • Over Ons
  • Home Cars
  • Populaire Automerken
    • BMW
    • BYD
    • Hyundai
    • Kia
    • Peugeot
    • Renault
    • ล koda
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Audi
    • DACIA
    • Citroรซn
    • Opel
    • Nissan
    • Polestar
    • Honda
    • MG
    • Ford
  • Autotypes
    • SUV
    • Sedan
    • Hatchback
    • Station Wagon
    • Compacte Crossover
  • Hybride en Elektrische Auto’s
    • Elektrisch
    • Hybride
    • Mild Hybride
    • Plug-in Hybride
  • Disclaimer
  • Algemene Voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Contact
ยฉ 2024 Motor&Auto. Alle rechten voorbehouden.
MotorandAuto > SUV > Coupรฉ SUV > Nieuwe Polestar 4 2025: Test, Specificaties en Prijzen
ElektrischCoupรฉ SUVSUV

Nieuwe Polestar 4 2025: Test, Specificaties en Prijzen

Motor&Auto Team
Last updated: 21/05/2025 1:48 pm
Motor&Auto Team
Share
Goudkleurige Polestar 4 in Nederlandse straat met moderne coupe-SUV styling en proporties
Google Automotive OS aangedreven infotainmentsysteem met navigatieweergave
Polestar 4 Infotainmentscherm
Modern minimalistisch dashboard met 15,4-inch horizontaal touchscreen en digitaal instrumentenpaneel
Polestar 4 Dashboard Indeling
Digitaal instrumentenpaneel met navigatie- en voertuigstatusinformatie
Polestar 4 Digitale Instrumenten
Multifunctioneel stuurwiel en klimaatregeling interface met minimalistisch design
Polestar 4 Stuurbediening
Premium middenconsole ontwerp met schuifkap en rijstandenkiezer
Polestar 4 Middenconsole
Achterbank van de Polestar 4 met lichtgrijze bekleding en neerklapbare middenarmsteun met geรฏntegreerde opbergruimte
Polestar 4 Achterbank Interieur
Lichtgrijs beklede stoelen met gouden veiligheidsgordels uit het Performance-pakket
Polestar 4 Performance Interieur
Interieurweergave met beenruimte achterbank en sportstoelontwerp van de 2025 Polestar 4
Polestar 4 Interieurruimte en Stoelen
Digitaal klimaatcontrolepaneel achter met temperatuurinstellingen en ventilatieregeling met USB-oplaadpoorten
Polestar 4 Achter Klimaatregeling
Ruime 530-liter kofferruimte van de 2025 Polestar 4 met vlakke laadvloer
Polestar 4 Bagageruimte
Voorste kofferruimte (frunk) met opbergruimte voor oplaadkabel
Polestar 4 Oplaadapparatuur Opslag
List of Images 1/12
Goudkleurige Polestar 4 in Nederlandse straat met moderne coupe-SUV styling en proporties
Google Automotive OS aangedreven infotainmentsysteem met navigatieweergave
Modern minimalistisch dashboard met 15,4-inch horizontaal touchscreen en digitaal instrumentenpaneel
Digitaal instrumentenpaneel met navigatie- en voertuigstatusinformatie
Multifunctioneel stuurwiel en klimaatregeling interface met minimalistisch design
Premium middenconsole ontwerp met schuifkap en rijstandenkiezer
Achterbank van de Polestar 4 met lichtgrijze bekleding en neerklapbare middenarmsteun met geรฏntegreerde opbergruimte
Lichtgrijs beklede stoelen met gouden veiligheidsgordels uit het Performance-pakket
Interieurweergave met beenruimte achterbank en sportstoelontwerp van de 2025 Polestar 4
Digitaal klimaatcontrolepaneel achter met temperatuurinstellingen en ventilatieregeling met USB-oplaadpoorten
Ruime 530-liter kofferruimte van de 2025 Polestar 4 met vlakke laadvloer
Voorste kofferruimte (frunk) met opbergruimte voor oplaadkabel
2025 Polestar 4 Exterieur Design
Goudkleurige Polestar 4 in Nederlandse straat met moderne coupe-SUV styling en proporties
Polestar 4 Infotainmentscherm
Google Automotive OS aangedreven infotainmentsysteem met navigatieweergave
Polestar 4 Infotainmentscherm
Polestar 4 Dashboard Indeling
Modern minimalistisch dashboard met 15,4-inch horizontaal touchscreen en digitaal instrumentenpaneel
Polestar 4 Dashboard Indeling
Polestar 4 Digitale Instrumenten
Digitaal instrumentenpaneel met navigatie- en voertuigstatusinformatie
Polestar 4 Digitale Instrumenten
Polestar 4 Stuurbediening
Multifunctioneel stuurwiel en klimaatregeling interface met minimalistisch design
Polestar 4 Stuurbediening
Polestar 4 Middenconsole
Premium middenconsole ontwerp met schuifkap en rijstandenkiezer
Polestar 4 Middenconsole
Polestar 4 Achterbank Interieur
Achterbank van de Polestar 4 met lichtgrijze bekleding en neerklapbare middenarmsteun met geรฏntegreerde opbergruimte
Polestar 4 Achterbank Interieur
Polestar 4 Performance Interieur
Lichtgrijs beklede stoelen met gouden veiligheidsgordels uit het Performance-pakket
Polestar 4 Performance Interieur
Polestar 4 Interieurruimte en Stoelen
Interieurweergave met beenruimte achterbank en sportstoelontwerp van de 2025 Polestar 4
Polestar 4 Interieurruimte en Stoelen
Polestar 4 Achter Klimaatregeling
Digitaal klimaatcontrolepaneel achter met temperatuurinstellingen en ventilatieregeling met USB-oplaadpoorten
Polestar 4 Achter Klimaatregeling
Polestar 4 Bagageruimte
Ruime 530-liter kofferruimte van de 2025 Polestar 4 met vlakke laadvloer
Polestar 4 Bagageruimte
Polestar 4 Oplaadapparatuur Opslag
Voorste kofferruimte (frunk) met opbergruimte voor oplaadkabel
Polestar 4 Oplaadapparatuur Opslag
SHARE
4.1 Voorbij Conventie, Vooruit in de Tijd
2025 Polestar 4
Contents
Polestar 4 2025 SpecificatiesIs Het De Moeite Waard Om De Polestar 4 Te Kopen?Motor, Prestaties En TransmissieHoe Goed Zijn De Remmen?Besturing En OphangingWelke Banden Gebruikt Het?Interieur UiterlijkExterieur UiterlijkComfort En GemakVeiligheid En BeveiligingHoe Rijdt Het?Kofferbakruimte En BruikbaarheidComfort Achterbank

Polestar 4 2025 Specificaties

  • KEY SPECS
  • AANDRIJFLIJNEN
  • AFMETINGEN
  • UITVOERINGEN
  • ACCESSORIES
  • PAKKETTEN
  • KLEUREN

MOTOR EN TRANSMISSIE BELANGRIJKSTE SPECIFICATIES

SpecificatieLong Range Enkele MotorLong Range Dubbele Motor
Motortypeร‰รฉn 200 kW elektromotor met permanente magneet, vloeistofkoelingTwee 200 kW elektromotoren met permanente magneet, vloeistofkoeling
VersnellingsbakEnkele versnellingEnkele versnelling
AandrijvingAchterwielaandrijvingVierwielaandrijving
Max. Vermogen200 kW (272 pk)400 kW (544 pk)
Max. Koppel343 Nm686 Nm
Motor- en transmissiespecificaties voor de Polestar 4

BATTERIJ EN LADEN BELANGRIJKSTE SPECIFICATIES

SpecificatieLong Range Enkele MotorLong Range Dubbele Motor
Accutype400V Lithium-ion, cell-to-pack400V Lithium-ion, cell-to-pack
Accucapaciteit100 kWh100 kWh
Aantal Cellen110 cellen110 cellen
AccugewichtNiet gespecificeerdNiet gespecificeerd
AccupositieNiet gespecificeerdNiet gespecificeerd
Nominale Spanning AC/DC400V400V
CO2-uitstoot (WLTP)0 g/km0 g/km
Energieverbruik (WLTP)17,8-18,1 kWh/100 km18,7-21,7 kWh/100 km
Elektrisch Bereik (WLTP)620 km590 km
Max. DC-laadvermogenTot 200 kWTot 200 kW
Max. AC-laadvermogen11 kW (standaard) 22 kW (met Plus-pakket)11 kW (standaard) 22 kW (met Plus-pakket)
AC-laadtijd (0-100%)11 uur (11 kW) 5,5 uur (22 kW)11 uur (11 kW) 5,5 uur (22 kW)
DC-snelladen (10-80%)30 minuten30 minuten
Locatie LaadpoortNiet gespecificeerdNiet gespecificeerd
Accugarantie8 jaar of 160.000 km (wat het eerst komt). Accuvervanging bij capaciteit onder 70%8 jaar of 160.000 km (wat het eerst komt). Accuvervanging bij capaciteit onder 70%
Extra Functies– Energiebesparende warmtepomp die restwarmte van de aandrijflijn en lucht gebruikt om het interieur te verwarmen en het bereik te vergroten– Energiebesparende warmtepomp die restwarmte van de aandrijflijn en lucht gebruikt om het interieur te verwarmen en het bereik te vergroten
Accu- en laadspecificaties voor de Polestar 4

ZITPLAATSEN EN BAGAGERUIMTE BELANGRIJKSTE SPECIFICATIES

FunctieStandaardMet Plus-pakketMet Nappa-upgrade
Aantal Zitplaatsen5——
Bagageruimte Voor15 L15 L15 L
Bagageruimte Achter526 L526 L526 L
Totale Bagageruimte (stoelen neergeklapt)1.536 L1.536 L1.536 L
Achterbank Verdeling60/4060/4060/40
Verstelling Voorstoelen– Bestuurder: 8-voudig elektrisch
– Passagier: 6-voudig elektrisch
12-voudig elektrisch met mechanische zitkuipverlenging12-voudig elektrisch met mechanische zitkuipverlenging
Stoelverwarming VoorJaJaJa
Stoelventilatie VoorNeeNeeJa
Stoelverwarming 2e RijNeeJaJa
StoelmassagefunctieNeeNeeJa (voorstoelen)
Geheugenfunctie BestuurdersstoelJaJaJa
BekledingsoptiesBio-geattribueerde MicroTech in Charcoal met Charcoal-decoratie– Bio-geattribueerde MicroTech in Charcoal met Zinc-decoratie
– Mist Tailored knit met Zinc-decoratie
Geperforeerd Nappa-leder in Zinc of Charcoal
Verwarmd StuurwielNeeJaJa
AmbianceverlichtingOp zonnestelsel geรฏnspireerde interieurverlichting met lichtlijn rond het interieurOp zonnestelsel geรฏnspireerd met verlichte Star knit-decoratieOp zonnestelsel geรฏnspireerd met verlichte Star knit-decoratie
PanoramadakStandaard UV- en geluidswerend gelamineerd glasOptioneel elektrochromatisch glas (tegen meerprijs)Optioneel elektrochromatisch glas (tegen meerprijs)
Extra Comfortfuncties– Opbergvakken in rugleuning voorstoelen
– 4 bekerhouders (2 voor, 2 achter)
– Elektrisch verstelbare achterbank
– Easy ingress/egress-functie
– Comfort-hoofdsteunen achter
– Geborstelde textiele hemelbekleding
Specificaties voor zitplaatsen en bagageruimte van de Polestar 4

INTERIEURKENMERKEN EN MATERIAAL SPECIFICATIES

FunctiecategorieStandaardPlus-pakketMet Nappa-upgrade
Opbergmogelijkheden
Opbergruimte Voor15L compartiment15L compartiment15L compartiment
Bekerhouders4 (2 voor, 2 achter)4 (2 voor, 2 achter)4 (2 voor, 2 achter)
Extra OpbergruimteOpbergvakken in rugleuning voorstoelenOpbergvakken in rugleuning voorstoelenOpbergvakken in rugleuning voorstoelen
Opbergruimte Achter526L (1.536L met neergeklapte stoelen)526L (1.536L met neergeklapte stoelen)526L (1.536L met neergeklapte stoelen)
Klimaatbeheersing
Systeemtype2-zone Elektronische Klimaatcontrole (ECC)3-zone met bediening voor achterpassagiers3-zone met bediening voor achterpassagiers
LuchtkwaliteitssysteemCleanZoneยฎCleanZoneยฎ met PM2.5-filter en sensorCleanZoneยฎ met PM2.5-filter en sensor
WarmtepompJa (gebruikt restwarmte aandrijflijn)Ja (gebruikt restwarmte aandrijflijn)Ja (gebruikt restwarmte aandrijflijn)
VoorconditioneringJa, met timerJa, met timerJa, met timer
Interieurmaterialen
Standaard BekledingBio-geattribueerde MicroTech in Charcoal met Charcoal-decoratieBio-geattribueerde MicroTech in Charcoal met Zinc-decoratieGeperforeerd Nappa-leder in Zinc of Charcoal
Alternatieve Bekleding–Tailored wool-bekleding in Mist met Zinc-decoratie–
HemelbekledingStandaardStandaardGeborsteld textiel
Interieurverlichting
AmbianceverlichtingOp zonnestelsel geรฏnspireerd met cirkelende lichtlijnOp zonnestelsel geรฏnspireerd met verlichte Star knit-decoratieOp zonnestelsel geรฏnspireerd met verlichte Star knit-decoratie
Instapverlichting– Onder spiegel (2m diameter)– Onder spiegel (2m diameter)– Onder spiegel (2m diameter)
LogoprojectieInstapverlichting met logoprojectie, verlichting onder portier (180mm diameter)Instapverlichting met logoprojectie, verlichting onder portier (180mm diameter)Instapverlichting met logoprojectie, verlichting onder portier (180mm diameter)
Connectiviteit & Opladen
USB-poorten– 2 USB-C voor (18W & 15W)– 2 USB-C voor (18W & 15W)– 2 USB-C voor (18W & 15W)
– 2 USB-C achter (60W & 18W)– 2 USB-C achter (60W & 18W)– 2 USB-C achter (60W & 18W)
Draadloos Opladen15W15W15W
Interieurkenmerken van de Polestar 4

TREKKING EN GEWICHT BELANGRIJKSTE SPECIFICATIES

SpecificatieLong Range Enkele MotorLong Range Dubbele Motor
Rijklaar Gewicht2230-2355 kg2230-2355 kg
Maximaal Toelaatbaar Gewicht——
Max. Trekvermogen (Ongeremd)750 kg750 kg
Max. Trekvermogen (Geremd)1.500 kg2.000 kg
Max. Kogeldruk110 kg110 kg
Max. Dakbelasting——
Trekvermogen en gewichtsspecificaties voor de Polestar 4
SpecificatieLong Range Enkele MotorLong Range Dubbele Motor
Basisprijsโ‚ฌ64.800โ‚ฌ72.800
BrandstoftypeElektrischElektrisch
Beschikbare Pakketten– Standaard
– Plus-pakket (+โ‚ฌ4.545)
– Pro-pakket (+โ‚ฌ1.653)
– Pilot-pakket (+โ‚ฌ1.240)
– Standaard
– Plus-pakket (+โ‚ฌ4.545)
– Performance-pakket (+โ‚ฌ3.719)
– Pilot-pakket (+โ‚ฌ1.240)
– Nappa-upgrade (vereist Plus-pakket)
Elektrisch Bereik (WLTP)620 km590 km
Energieverbruik (WLTP)17,8-18,1 kWh/100 km18,7-21,7 kWh/100 km
Accucapaciteit100 kWh100 kWh
Accutype400V Lithium-ion, cell-to-pack, 110 cellen400V Lithium-ion, cell-to-pack, 110 cellen
AandrijvingAchterwielaandrijvingVierwielaandrijving
Motorconfiguratieร‰รฉn 200 kW motor met permanente magneet, vloeistofkoelingTwee 200 kW motoren met permanente magneet, vloeistofkoeling
CO2-uitstoot0 g/km0 g/km
Maximaal Vermogen200 kW (272 pk)400 kW (544 pk)
Maximaal Koppel343 Nm686 Nm
Acceleratie (0-100 km/u)7,1 seconden3,8 seconden
Topsnelheid200 km/u200 km/u
Vergelijking van belangrijke specificaties en kenmerken van de beschikbare aandrijflijnen van de Polestar 4
Afmeting
Lengte4.840 mm
Hoogte1.534 mm
Breedte (zonder spiegels)2.008 mm
Breedte (met ingeklapte spiegels)2.008 mm
Breedte (met spiegels)2.139 mm
Wielbasis2.999 mm
Bodemvrijheid166 mm
Draaicirkel11,64 m
Exterieure afmetingen van de Polestar 4
Functie/PakketStandaardPlus-pakketPerformance-pakketPilot-pakketPro-pakketNappa-upgrade
Basisinformatie
Vanafprijsโ‚ฌ64.800 (Enkele Motor)
โ‚ฌ72.800 (Dubbele Motor)
+โ‚ฌ4.545+โ‚ฌ3.719+โ‚ฌ1.240+โ‚ฌ1.653Prijs niet gespecificeerd
Vereisten––Vereist Plus-pakket & Dubbele Motor–Niet beschikbaar met Performance-pakketVereist Plus-pakket
Beschikbare Aandrijflijnen
Enkele Motor200 kW (272 pk)
343 Nm
620 km bereik
โœ“–โœ“โœ“โœ“
Dubbele Motor400 kW (544 pk)
686 Nm
590 km bereik
โœ“โœ“โœ“โœ“โœ“
Exterieurkenmerken
Standaard Wielen20″ Aero gegoten lichtmetaal20″ Aero gegoten lichtmetaal22″ Performance gesmeed lichtmetaal–21″ Pro gegoten lichtmetaal–
KoplampenLED met actief grootlichtPixel LED met adaptief grootlicht––––
SpiegelsRandloos, verwarmd, elektrisch inklapbaar+ Automatisch dimmend––––
AchterklepElektrisch bedienbaar met soft-close+ Handsfree bediening––––
Interieur & Comfort
Klimaatregeling2-zone3-zone met PM2.5-filter––––
Voorstoelen8-voudig elektrisch (bestuurder)
6-voudig elektrisch (passagier)
12-voudig elektrisch met zitkuipverlenging–––+ Ventilatie
+ Massage
Achterbank60/40 neerklapbaar+ Elektrisch verstelbare rugleuning–––+ Comfort-hoofdsteunen
BekledingBio-geattribueerde MicroTech in Charcoal+ MicroTech in Charcoal/Zinc
+ Tailored wool in Mist
–––Geperforeerd Nappa-leder
StuurkolomHandmatig verstelbaarElektrisch verstelbaar met easy entry––––
Audio & Technologie
Audiosysteem8 luidsprekers12 luidsprekers
1.320 watt
–––16 luidsprekers
1.400 watt
Displays15,4″ centraal
10,2″ bestuurder
+ 14,7″ HUD
+ 5,7″ achterscherm
––––
Veiligheid & Rijassistentie
Standaard Functies– Adaptieve Cruise Control
– Parkeerhulp
– 360ยฐ camera
––+ Pilot Assist
+ Rijstrookwisselassistent
––
Laadmogelijkheden
AC-laden11 kW22 kW––––
DC-ladenTot 200 kWTot 200 kW––––
Speciale Kenmerken
Unieke Elementen–Star knit verlichte decoratie– Swedish Gold remklauwen
– Performance-chassis afstelling
– Swedish Gold veiligheidsgordels
–Swedish Gold ventieldoppen
Zwarte veiligheidsgordels met gouden streep
Geborstelde textiele hemelbekleding
Garantie & Service
Voertuiggarantie2 jaar2 jaar2 jaar2 jaar2 jaar2 jaar
Accugarantie8 jaar/160.000 km8 jaar/160.000 km8 jaar/160.000 km8 jaar/160.000 km8 jaar/160.000 km8 jaar/160.000 km
Onderhoud3 jaar/50.000 km3 jaar/50.000 km3 jaar/50.000 km3 jaar/50.000 km3 jaar/50.000 km3 jaar/50.000 km
Vergelijking van de belangrijkste specificaties en kenmerken van de beschikbare uitvoeringen van de Polestar 4
CategorieAccessoireBeschrijvingPrijs (Excl. BTW)
Laadapparatuur
Achterklep Bescherming– Speciaal ontwerp voor wintermaanden
– Voorkomt sneeuw/ijsophoping rond laadaansluiting
– Moet geรฏnstalleerd worden voor het aansluiten van de laadkabel
โ‚ฌ33
Thuislaadkabel (Enkelfase)– Lengte: 7 meter
– Mode: 2
– Type 2 connector
– Aansluiting: IEC 60309 3-fase (blauw)
– Spanning: 230V
– Stroom: 16A drie-fase
– Vermogen: 3,5 kW
โ‚ฌ298
Thuislaadkabel (Driefase)– Lengte: 6 meter
– Mode: 2
– Type 2 connector
– Aansluiting: IEC 60309 3-fase (rood)
– Spanning: 400V
– Stroom: 16A drie-fase
– Vermogen: 11 kW
โ‚ฌ355
Thuislaadkabel (Normaal Stopcontact)– Lengte: 7 meter
– Mode: 2
– Type 2 connector
– Aansluiting: IEC 1-fase
– Spanning: 230V
– Stroom: 10A
– Vermogen: 2,3 kW
– CEE7-7 (Schuko)
โ‚ฌ273
Exterieur Accessoires
Dakdragers– Aerodynamisch geoptimaliseerd
– Laadbreedte: 1.081 mm
– Laadvermogen: 75 kg
– Gewicht: 5,6 kg
โ‚ฌ289
Sneeuwkettingen (20″-21″)– High performance winterontwerp
– Ruimtebesparend ontwerp
– Alleen voor gebruik in sneeuw/ijs
– Set van 2
โ‚ฌ331
Sneeuwkettingen (22″)– High performance winterontwerp
– Ruimtebesparend ontwerp
– Alleen voor gebruik in sneeuw/ijs
– Set van 2
โ‚ฌ331
Sneeuwsok (20″-22″)– Vezelmateriaal dat ruwer wordt bij gebruik
– Licht en geruisloos
– Max. snelheid: 50 km/u
– Wasbaar en herbruikbaar
– Set van 2
– Alleen voor gebruik in sneeuw/ijs
โ‚ฌ99
Spatlappen– Zacht, slagvast kunststof
– Geรฏntegreerd ontwerp
– Voor- en achterparen inbegrepen
– Bescherming tegen stenen, zout, sneeuw, zand
โ‚ฌ190
Interieur Accessoires
Kofferbakmat met Bumperbescherming– Waterdichte beschermmat
– Dubbelzijdig (stof/kunstrubber)
– Geรฏntegreerde bumperbescherming
โ‚ฌ141
Rubberen Vloermatten– Waterdicht kunstrubber
– Verhoogde randen
– Voormatten met waterdichte clips
– Complete set voor voor en achter
– Antraciet kleur
โ‚ฌ116
Panoramadak Zonnescherm– Lichtgewicht, opvouwbaar gaasweefsel
– Eenvoudige installatie/verwijdering
– Inclusief beschermhoes voor opslag
โ‚ฌ132
Afvalbak– Ontworpen voor tunnelconsole
– Rubberen matbasis
– Magnetische bevestiging
– Veerbelast deksel
– Niet compatibel met flessenhouder
โ‚ฌ41
Tissuehouder– Ontworpen voor tunnelconsole
– Klikbevestiging
– Geschikt voor de meeste tissuematen
– Kan gebruikt worden met flessenhouder
โ‚ฌ41
Flessenhouder– Gemaakt van zacht TPE
– Magnetische bevestiging
– Voor twee flessen
– Niet compatibel met afvalbak
โ‚ฌ33
Gedetailleerde tabel van beschikbare accessoires voor de Polestar 4
PakketPrijs (Excl. BTW)Belangrijkste KenmerkenVereistenBijzonderheden
Pilot-pakketโ‚ฌ1.240Rijassistentiesystemen:
– Pilot Assist
– Rijstrookwisselassistent
– Adaptieve Cruise Control
– Parkeerhulp
– 360ยฐ camera met 3D-beeld
– Intelligente Snelheidsassistent
Geen– Verbetert standaard rijassistentiefuncties
– Sommige functies kunnen gedeactiveerd worden bij gebruik van trekhaak
Plus-pakketโ‚ฌ4.545Audio & Displays:
– Harman Kardon Premium Sound (12 luidsprekers, 1.320W)
– 14,7″ head-up display met ‘Snow Mode’
– 5,7″ achter bedienings-/entertainmentscherm

Stoelen:
– 12-voudig elektrisch verstelbare voorstoelen
– Uitschuifbare zitkuip
– Elektrisch verstelbare rugleuningen achter
– Verwarmde voorstoelen, achterstoelen en stuurwiel

Interieurkenmerken:
– 3-zone klimaatregeling
– Star knit verlichte decoratie
– Zinc-decoratie elementen

Exterieurkenmerken:
– Pixel LED-koplampen met adaptief grootlicht
– Automatisch dimmende buitenspiegels
– Elektrische achterklep met voetsensor

Bekledingsopties:
– Bio-geattribueerde MicroTech in Charcoal
– Tailored wool-bekleding in Mist

Laden:
– Tot 22 kW AC-laden (vs 11 kW standaard)
Geen– Vereist voor Nappa-upgrade
– Vereist voor Performance-pakket
– Maakt aanvullende opties mogelijk zoals elektrochromatisch glazen dak
Pro-pakketโ‚ฌ1.653Wielen & Styling:
– 21″ Pro gegoten lichtmetalen velgen
– Diamond cut met glanzend zwarte afwerking
– Swedish Gold ventieldoppen

Interieur:
– Zwarte veiligheidsgordels met Swedish Gold streep
– Niet beschikbaar met Performance-pakket– Gericht op esthetische verbeteringen
– Voegt onderscheidende Swedish Gold accenten toe
Performance-pakketโ‚ฌ3.719Performance-kenmerken:
– 22″ Performance gesmede lichtmetalen velgen
– Speciaal ontwikkelde Pirelli P Zero-banden
– Brembo-remmen met Swedish Gold remklauwen
– Polestar Engineered chassis-afstemming
– Specifiek afgestelde actieve dempers

Styling:
– Swedish Gold veiligheidsgordels
– Swedish Gold ventieldoppen
– Vereist Long range Dubbele motor
– Vereist Plus-pakket
– Niet te combineren met Pro-pakket
– Performance-gerichte upgrades
– Verbetert rijdynamiek
– Onderscheidende Swedish Gold accenten
Nappa-upgradeNiet gespecificeerdStoelen:
– Geperforeerde Nappa-lederen stoelen (Zinc of Charcoal)
– Geventileerde voorstoelen
– Massagefunctie voorstoelen
– Vier Harman Kardon hoofdsteunluidsprekers
– Comfort-hoofdsteunen achter

Interieur:
– Geborstelde textiele hemelbekleding
– Premium interieurafwerking
– Vereist Plus-pakket– Hoogste niveau van interieurluxe
– Verbetert audioervaring met geรฏntegreerde hoofdsteunluidsprekers
– Totale audiosysteem upgrade naar 16 luidsprekers en 1.400 watt
Gedetailleerde uitgebreide tabel van alle beschikbare pakketten voor de Polestar 4
Polestar 4 Electron Kleur
Electron Kleur
Polestar 4 Magnesium Kleur
Magnesium Kleur
Polestar 4 Gold Kleur
Gold Kleur
Polestar 4 Snow Kleur
Snow Kleur
Polestar 4 Space Kleur
Space Kleur
Polestar 4 Storm Kleur
Storm Kleur

Is Het De Moeite Waard Om De Polestar 4 Te Kopen?

De Polestar 4 van 2025 komt op de markt op een cruciaal moment voor het Zweeds-Chinese merk. Het stapt in een groeiende premium elektrische voertuigmarkt die met de dag competitiever wordt. Wat bijzonder is aan de Polestar 4 is het unieke ontwerp en de sterke focus op duurzaamheid. Het probeert zijn eigen plek te vinden, precies tussen de kleinere Polestar 2 en de grotere Polestar 3 SUV.

Wat betreft concurrenten richt de Polestar 4 zich voornamelijk op de Porsche Macan EV, maar het concurreert ook met de Genesis GV70 Electrified en een aantal andere premium elektrische crossovers. Wat interessant is, is dat de Polestar 4 niet netjes in de gebruikelijke voertuigcategorieรซn past. Het zit een beetje in een grijs gebied, hoger dan een sedan maar niet helemaal een SUV qua totale omvang en hoogte.

Timing – het is behoorlijk significant. Deze lancering volgt op een moeilijke fase voor Polestar, vooral met het vertrek van hun CEO en hoofdontwerper in 2024. Maar Geely, hun moederbedrijf, lijkt nog steeds vertrouwen te hebben in waar het merk naartoe gaat. De druk is zeker aanwezig voor de Polestar 4 om te laten zien dat het daadwerkelijk goed kan verkopen.

Met een lengte van 4,84 meter raakt de Polestar 4 precies de juiste snaar in de markt. Het is groot genoeg om premium aan te voelen, maar niet zo massaal dat je er moeite mee zou hebben om door de stad te rijden. Deze keuze in formaat lijkt doelbewust, waardoor Polestar in meerdere segmenten tegelijk kan opereren.

De auto is gebouwd op een platform genaamd SEA2, dat enkele overeenkomsten vertoont met de Lotus Eletre. Dit benadrukt de technische samenwerking binnen de Geely-familie. Die samenwerking helpt verklaren waarom de Polestar 4 enkele hoogwaardige functies heeft terwijl de ontwikkelingskosten onder controle blijven.

Qua prijzen begint het bij ongeveer โ‚ฌ65.000, oplopend tot ongeveer โ‚ฌ80.000 voor de meer uitgeruste versies. Dit plaatst de Polestar 4 in een competitieve positie tegenover meer traditionele premium merken, terwijl het potentieel meer functies en technologie als standaard biedt.

En wat echt interessant is, is hoe Polestar zich in verschillende markten positioneert. Het lijkt erop dat ze goed hebben opgelet wat mensen in China prefereren, vooral als het gaat om bepaalde designaspecten en interieur technologie. Maar ze hebben die kernachtige Scandinavische ontwerpfilosofie intact weten te houden, wat geen kleine prestatie is.

Motor, Prestaties En Transmissie

De Polestar 4 laat echt indrukwekkende technologie zien, zonder twijfel. Je hebt twee configuraties om uit te kiezen, en laten we die eens ontleden. Het basismodel, met รฉรฉn motor en achterwielaandrijving, haalt 100 km/u in een degelijke 7,1 seconden. Eerlijk gezegd is dat meer dan genoeg voor dagelijks rijden.

Als je overstapt naar de tweemotorige vierwielaandrijving versie, is het een heel ander verhaal. We hebben het dan over een vlotte 3,8 seconden voor diezelfde 0-100 km/u sprint. Het zit zeker in de prestatie-auto klasse, maar de manier waarop het dat vermogen levert voelt wat verfijnder aan in vergelijking met sommige rivalen.

Wat cool is, is hoe efficiรซnt de aandrijflijn is, vooral in het tweemotorige model. Er is een slim koppelingssysteem voor de voormotor dat de auto als achterwielaandrijving laat rijden tijdens het cruisen. Zo bespaar je energie wanneer je gewoon vooruit rijdt zonder in te leveren op prestaties wanneer je die nodig hebt.

Beide versies komen met een solide 94 kWh accu, maar ze hebben iets verschillende bereikgetallen vanwege hoe hun aandrijflijnen zijn opgezet. De enkelmotor variant kan bijna 380 mijl halen volgens WLTP-normen, terwijl de tweemotorige rond de 360 mijl zit.

In praktijkgebruik ziet de efficiรซntie er ook goed uit. Je kijkt naar ongeveer 19 kWh per 100 kilometer in gemengde omstandigheden, wat zich vertaalt naar ongeveer 500 kilometer op รฉรฉn lading. Dat is nog steeds competitief in dit segment.

Als het gaat om opladen, kan het systeem tot 200 kW DC snelladen aan, dus je kunt van 10 naar 80% in ongeveer een half uur. En voor die dagelijkse oplaadbehoeften schittert de 22 kW AC-capaciteit echt, waardoor je sneller kunt opladen bij openbare stations in vergelijking met veel concurrenten.

Laten we het nu hebben over hoe het vermogen aanvoelt. De enkelmotor versie geeft een mooie, soepele respons die precies zou kunnen zijn wat sommige bestuurders willen voor hun dagelijkse woon-werkverkeer. Aan de andere kant is de tweemotorige versie duidelijk krachtiger, maar het voelt niet zo wild aan als je zou denken op basis van de cijfers.

Over de transmissie – het is een enkele versnelling setup, dus je krijgt een soepele vermogensafgifte bij elke snelheid. Sommige mensen missen misschien die sensatie van het schakelen, maar deze eenvoud betekent ook betere betrouwbaarheid en efficiรซntie.

Hoe Goed Zijn De Remmen?

Het remsysteem van de Polestar 4 laat echt zien dat ze hebben nagedacht over zowel de prestaties als het gebruiksgemak in het dagelijks leven. Met de standaard remmen kun je rekenen op solide remkracht. Maar als je voor de prestatie versie gaat, kun je rekenen op verbeterde Brembo-remmen die niet alleen harder bijten maar ook warmte beter beheren.

Het regeneratieve remsysteem heeft meerdere niveaus van recuperatie die je kunt aanpassen via de instellingen van de auto. De sterkste optie? Dat is waar je one-pedal driving kunt ervaren. Maar, let op – sommige mensen vinden het misschien wat te fel voor soepel rijden in de stad.

Wat prettig is, is hoe soepel de regeneratieve en frictieremmen samenwerken. Er is geen awkward moment dat soms kan gebeuren in andere elektrische auto’s. Deze naadloze combinatie draagt bij aan dat premium gevoel dat je krijgt bij het dagelijks rijden in de Polestar 4.

En over die Brembo-upgrades in de prestatie versie – het gaat niet alleen om sneller stoppen. Ze verbeteren ook hoe het rempedaal aanvoelt onder je voet en geven je wat meer controle over de modulatie. Je zult dit echt merken wanneer je sportief rijdt of met lastige wegomstandigheden te maken hebt.

Over het rempedaal gesproken, het geeft goede feedback. Maar, even een heads-up, sommige bestuurders vinden misschien dat er een beetje een lange weg is voordat je de remmen voelt aangrijpen. Dat ontwerp lijkt bedoeld om te helpen bij soepel stoppen tijdens normaal rijden, maar als je gewend bent aan een directere respons, heb je misschien wat tijd nodig om eraan te wennen.

Als het gaat om herhaaldelijk zwaar remmen, lijkt dit systeem behoorlijk stevig. Je ziet weinig fade, zelfs wanneer je het hard pusht. Dat laat alleen maar zien hoe effectief het thermische managementsysteem is samen met het algemene remontwerp.

One-pedal driving? Super effectief in stadsverkeer! Met de sterkste regen-instelling kun je de auto daadwerkelijk tot volledige stilstand brengen. Zodra je het onder de knie hebt, zul je de precieze controle die het biedt waarderen.

Tot slot past de standaard automatische vasthoud-functie perfect bij het remsysteem. Het maakt die stop-en-go situaties veel minder vermoeiend en houdt alles soepel wanneer het tijd is om weer in beweging te komen.

Besturing En Ophanging

Multifunctioneel stuurwiel en klimaatregeling interface met minimalistisch design
Polestar 4 Stuurbediening

Het besturingssysteem van de Polestar 4 biedt drie verschillende modi: Light, Standard en Firm, die elk verschillende niveaus van ondersteuning en feedback geven. De Standard-modus biedt een goede balans voor de meeste rijsituaties, terwijl Firm welkom gewicht toevoegt tijdens meer geestdriftig rijden.

Als we het over de vering hebben, varieert deze afhankelijk van welk model je kiest. De enkelmotor versie gebruikt passieve stalen veren, terwijl de tweemotorige opties kunnen genieten van adaptieve demping. Dit verschil is merkbaar wanneer je daadwerkelijk op de weg bent. De adaptieve setup blinkt uit in verschillende rijsituaties, wat het flexibeler maakt.

Carrosseriecontrole? Het is over de hele linie indrukwekkend. Je ziet weinig rol wanneer je bochten neemt, en het blijft stabiel zelfs wanneer je op de snelweg cruist. De adaptieve vering doet echt fantastisch werk bij het opvangen van scherpe hobbels en langere kuilen in de weg, terwijl alles comfortabel blijft.

Wat betreft de besturing, het doet het prima voor stadsverkeer en snelwegreizen. Maar hier is het ding – sommige bestuurders verlangen misschien naar wat meer feedback wanneer ze het wat harder pushen. De standaardinstelling is behoorlijk licht, wat parkeren en manoeuvres bij lage snelheid een fluitje van een cent maakt.

Als we kijken naar de veringafstelling, is het duidelijk dat Polestar meer gericht is op gebalanceerde handling dan pure sportiviteit. Dit betekent dat je een comfortabele rit krijgt die nog steeds een fatsoenlijke carrosseriecontrole heeft, hoewel het niet helemaal de messcherpe handling evenaart die je vindt in rivalen zoals de Porsche Macan EV.

Over adaptieve demping gesproken, het heeft drie modi: Standard, Nimble en Firm. Standard is geweldig voor dagelijks gebruik, maar als je overschakelt naar Firm, krijg je betere carrosseriecontrole – verwacht alleen niet evenveel comfort.

Dankzij de manier waarop de accu is geplaatst, heeft de auto een relatief laag zwaartepunt, wat helpt om stabiel te blijven tijdens die meer dynamische ritten. Dit, gecombineerd met de veringsetup, geeft je zelfverzekerde handling zonder te veel carrosserie-rol.

Over het algemeen lijkt de Polestar 4 zich te richten op comfort en verfijning in plaats van volledig sportief te gaan. Dit zou moeten resoneren met zijn doelmarkt, terwijl het nog steeds genoeg mogelijkheden biedt voor die momenten waarop je wilt genieten van een geestdriftige rit.

Welke Banden Gebruikt Het?

De Polestar 4 komt standaard met 20-inch wielen, maar hey, als je op zoek bent naar een robuustere look, zijn er optionele 22-inch wielen beschikbaar. Ze trekken zeker de aandacht, geen twijfel mogelijk, maar laten we eerlijk zijn – de grotere wielen kunnen de rijkwaliteit en efficiรซntie een beetje beรฏnvloeden.

Nu, de 20-inch setup? Die slaat een mooie balans tussen comfort en handling. Er is genoeg zijwand aanwezig om die vervelende wegoneffenheden op te vangen terwijl je nog steeds een fatsoenlijke stuurrespons krijgt. Bovendien kunnen ze beter omgaan met kuilen en bieden ze meestal betere efficiรซntie in het algemeen.

Aan de andere kant, die 22-inch wielen, hoewel ze er geweldig uitzien, komen met wat compromissen, vooral op hobbelige wegen. Met een kortere zijwand ga je meer van de oneffenheden van de weg voelen in de cabine – zeker iets om over na te denken.

Wat betreft geluid, beide wielmaten houden het behoorlijk beheersbaar. Maar als we vergelijken, doet de 20-inch setup het iets beter in het stil houden van dingen. Dit is een mooi detail, gezien het niveau van verfijning dat je verwacht in deze klasse voertuigen.

Als we het over banden hebben, de gebruikte compounds lijken goed te matchen met het gewicht en de prestaties van de auto. Ze bieden solide grip of het nu droog of nat is en ze houden ook goed stand in de tijd.

Winterbanden? Ja, die zijn beschikbaar voor beide maten. Maar je vindt meer opties en over het algemeen betere prestaties in zwaar weer met de 20-inch wielen. Dit is belangrijk, vooral voor mensen in Nederland die te maken hebben met wisselende seizoenen.

Nu, de grote wielen hebben hun voordelen als het gaat om handling – zoals snellere stuurrespons en een tikkeltje betere grip. Maar houd er rekening mee dat je mogelijk wat comfort moet opofferen en mogelijk te maken krijgt met hogere gebruikskosten als compromise.

Efficiรซntie? De auto lijkt veel beter te presteren met de standaard wielen, wat suggereert dat als je iemand bent die waarde hecht aan bereik en comfort, je misschien twee keer moet nadenken voordat je voor de grotere, flashy wielen gaat.

Interieur Uiterlijk

Modern minimalistisch dashboard met 15,4-inch horizontaal touchscreen en digitaal instrumentenpaneel
Polestar 4 Dashboard Indeling
Digitaal instrumentenpaneel met navigatie- en voertuigstatusinformatie
Polestar 4 Digitale Instrumenten

Het interieur vangt de essentie van Scandinavisch design – het is strak en modern, maar vol met technische goedheid. Je hebt dit minimalistische dashboard dat een groot 15,4-inch horizontaal touchscreen showcaset, wat zo’n beetje het middelpunt is, en dan is er een kleiner digitaal display achter het stuurwiel.

Laten we het nu over materialen hebben. De kwaliteit hier is iets om te bewonderen. Ze hebben grote moeite gedaan om gerecyclede materialen te gebruiken, maar maak je geen zorgen, het voelt nog steeds high-end aan. De standaard bekleding, gemaakt van gerecyclede PET-flessen, ziet er goed uit en voelt geweldig aan, wat je dat milieuvriendelijke gevoel geeft. Als je op zoek bent naar iets wat klassieker, is er een optionele leren upgrade die een mooi vleugje luxe toevoegt.

Als we verdergaan naar de middenconsole, het heeft deze schone, opgeruimde look, met een metalen afsluiting die de bekerhouders netjes bedekt. Het gaat allemaal om die kleine details, toch? En de geborstelde aluminium accenten? Ze springen echt uit tegen de minimalistische achtergrond en voegen wat visuele flair toe.

Ambient verlichting? Oh, het is een game-changer! Stel je een zonnestelsel thema voor waar de lichten van kleur veranderen gebaseerd op verschillende planeten. Het zet niet alleen de stemming, maar geeft ook precies de juiste hoeveelheid licht voor die late nachtelijke ritten.

Over dat panoramische glazen dak – het is standaard in elk model en opent de ruimte, maar sommige mensen wensen misschien dat er een fysieke zonwering was. Maak je geen zorgen though; er komt binnenkort een elektrochrome optie die je laat bepalen hoeveel licht er binnenkomt.

Hier is iets wat een beetje anders is: er is geen achterruit, wat een cocon-achtig gevoel creรซert voor passagiers achterin. Sommigen vinden het misschien vreemd, maar het uitgestrekte glazen dak helpt om de dingen luchtig en ruimtelijk te laten aanvoelen. Het is zeker een gewaagde keuze, maar het geeft de auto een unieke uitstraling.

De frameloze deuren, zowel voor als achter, voegen een premium touch toe aan het algemene ontwerp terwijl ze bijdragen aan de aerodynamische efficiรซntie van de auto. Hun integratie voelt goed uitgevoerd, hoewel deursluitgeluiden niet zo solide zijn als sommigen zouden verwachten in dit segment.

Tot slot zijn de kleurenschema’s en materialen zorgvuldig gekozen om dat premium gevoel te behouden terwijl ook duurzaamheid wordt gepromoot. Zelfs de vloermatten zijn gemaakt van 100% gerecyclede materialen, geconstrueerd op een manier die toekomstige recycling een eitje maakt. Het gaat hier allemaal om het samenbrengen van luxe met milieubewustzijn.

Exterieur Uiterlijk

Het exterieurontwerp vormt een afwijking van traditionele SUV-esthetiek, met een lager, meer autoachtig profiel terwijl de crossover-praktische aspecten behouden blijven. De voorkant heeft onderscheidende gesplitste LED-verlichtingselementen, waarbij dagrijverlichting gescheiden is van de hoofdkoplampen.

Als je naar het zijprofiel kijkt, draait het allemaal om aerodynamica. Die aflopende daklijn? Geniaal! Het behoudt op slimme wijze de hoofdruimte achterin, wat geen kleine prestatie is. En het feit dat er geen achterruit is? Het geeft de Polestar 4 een silhouet zoals je nergens anders op straat zult zien.

Al deze aerodynamische kenmerken vloeien naadloos over in het ontwerp. Zoals de voorste luchtgordijnen die lucht rond de wielen leiden, en die achterste aeroblades? Die helpen de luchtstroom onder controle te houden. Dus niet alleen zien ze er goed uit, maar ze maken de auto ook efficiรซnter.

De deurgrepen zijn ook cool – ze komen alleen tevoorschijn wanneer je ze nodig hebt, waardoor de zijkanten mooi en strak blijven. Het is een mooie touch voor moderne looks en helpt met de aerodynamica. Ze voelen echt goed gemaakt aan, maar een klein minpuntje is dat je ze niet op afstand kunt openen omdat er geen fysieke knoppen op de sleutelhanger zitten.

Als we naar de achterkant gaan, is het super onderscheidend. Er is deze verlichtingsbalk over de volle breedte en enkele prachtig gebeeldhouwde oppervlakken die zowel stijl als functie dienen. En ja, het ontbreken van een achterruit creรซert een achterkant die de meningen kan verdelen, maar hey, het trekt zeker de aandacht.

Wat betreft de wielen, de standaard 20-inch exemplaren passen mooi in de wielkasten, maar als je op zoek bent naar een agressievere look, zijn de optionele 22-inch wielen de weg te gaan – ook al kunnen ze voor een hobbeliger rit zorgen. Beide wielopties zien er geweldig uit en passen bij de moderne uitstraling van de auto.

Als het gaat om kleuren, is er een goede mix, van subtiele tinten tot gedurfde statements, allemaal gekozen om de lijnen van de auto te accentueren. De lak? Topkwaliteit. Je kunt die diepe reflecties en een mooie, gelijkmatige afwerking op alle panelen zien.

Over het algemeen dagen de proporties van de Polestar 4 uit wat we denken van traditionele voertuigen. Het heeft een unieke aanwezigheid die sommige mensen absoluut zullen waarderen omdat het anders is, terwijl anderen misschien hun hoofd breken om te bepalen in welke categorie het precies past.

Comfort En Gemak

Google Automotive OS aangedreven infotainmentsysteem met navigatieweergave
Polestar 4 Infotainmentscherm
Premium middenconsole ontwerp met schuifkap en rijstandenkiezer
Polestar 4 Middenconsole

Als het om comfort gaat, blinkt de Polestar 4 echt uit, beginnend met zijn zitpositie. Je krijgt deze mooie mix van commanderend zicht en dat betrokken gevoel alsof je daadwerkelijk een auto bestuurt. De voorstoelen zijn super ondersteunend en kunnen op allerlei manieren worden versteld, hoewel sommige mensen misschien vinden dat de lendensteun wat te veel van het goede is.

Over de klimaatcontroles – ja, ze zijn allemaal gebaseerd op touchscreen. Dit kan een beetje lastig zijn als je gewend bent aan fysieke knoppen, maar hey, het doet zijn werk goed. Plus, er zijn aparte klimaatcontroles voor de achterbank, wat zeker bijdraagt aan het comfortniveau voor passagiers.

Dan is er dat panoramische glazen dak. Het opent de cabine en laat het ruimtelijk aanvoelen, maar het ontbreken van een fysieke zonwering is misschien niet het beste in warm weer. Ze zeggen dat er een elektrochrome optie onderweg is, wat daarbij zou moeten helpen.

Geluidsisolatie? Behoorlijk indrukwekkend, vooral wanneer je op snelwegsnelheden cruist. De Polestar 4 voelt verfijnder aan dan zijn grotere broer, de Polestar 3. Windgeruis? Goed onder controle, zelfs met de frameloze deuren, wat een mooie touch is.

Qua opbergruimte is de cabine doordacht ontworpen. Je hebt een ruime middenconsole, handige deurvakken en meer opbergruimte onder de middenarmsteun. Maar er is een klein probleempje met de draadloze oplaadpad. Het heeft geen koeling, dus je telefoon kan een beetje warm worden als je het een tijdje gebruikt.

De digitale achteruitkijkspiegel vergt wat gewenning, maar eenmaal gewend geeft het een helder zicht naar achteren. Even een heads-up, de automatische pan-functie bij het richting aangeven zou voor sommigen wat afleidend kunnen zijn – misschien beter om dat uit te zetten.

In- en uitstappen gaat gemakkelijk, zelfs met het slanke ontwerp. De handgrepen zijn goed geplaatst en de deuropeningen zijn precies goed. De elektrische achterklep is verstelbaar, wat super handig is in krappe ruimtes.

Wat betreft rijkwaliteit, het is behoorlijk indrukwekkend, vooral met de standaard 20-inch wielen. Als je voor de 22-inch gaat, wees dan voorbereid om meer hobbels te voelen. De adaptieve vering in de tweemotorige versies geeft je enkele mooie comfortopties met verschillende modi.

Nu, naar de technische kant van de zaak. De Polestar 4 draait op Google Automotive OS, wat betekent dat je directe toegang hebt tot Google Maps, Assistant en andere handige diensten. Soms kan het systeem wat vertragen, maar als je er eenmaal aan gewend bent, is het behoorlijk solide en gebruiksvriendelijk.

Je kunt het bestuurdersdisplay op verschillende manieren aanpassen, zelfs navigatie direct voor je tonen. En als je kiest voor het head-up display, is het geweldig om je ogen op de weg te houden terwijl je nog steeds belangrijke informatie krijgt.

Het laadsysteem is ook slim. Het kan routes plannen rekening houdend met laadstops en real-time beschikbaarheid van stations. Plus, het 22kW AC-laden is een grote win voor stedelijk en bestemmingsladen.

Dankzij over-the-air updates blijft het voertuig beter worden met nieuwe functies die in de loop van de tijd worden uitgerold. Het snelkoppelingensysteem is prettig, waarmee je snelle toegang kunt instellen voor je favoriete functies. Alleen een kleine opmerking: het instellen daarvan zou makkelijker kunnen zijn, en je bent beperkt tot vier snelkoppelingen, wat sommigen misschien wat beperkend vinden.

De sfeerverlichting? Het heeft dit coole zonnestelsel thema dat niet alleen goed eruitziet maar ook het interieur mooi verlicht. Ze hebben zelfs aandacht besteed aan de details, zoals accurate planetaire afstanden – wie had dat gedacht?

Tot slot geeft het prestatiemonitoringsysteem je allerlei inzichten in energiegebruik, rijefficiรซntie en hoe het voertuig presteert. Geweldig voor degenen die het meeste uit hun bereik willen halen of hun rijstijl willen aanpassen. En spraakbesturing via Google Assistant werkt als een tierelier voor de meeste dingen, wat het een solide alternatief maakt voor het aanraken van het scherm tijdens het rijden. De natuurlijke taalverwerking is eigenlijk behoorlijk indrukwekkend en overtreft veel andere systemen die er zijn.

Veiligheid En Beveiliging

De Polestar 4 zit boordevol geavanceerde rijhulpsystemen, zoals adaptieve cruisecontrol, rijstrookhulp en pilot assist-functies. Nu zijn deze systemen over het algemeen goed afgesteld, maar sommige mensen vinden ze misschien wat te voorzichtig direct uit de doos.

Als het gaat om zichtbaarheid, doet het camerasysteem uitstekend werk, vooral omdat er geen achterruit is. Het biedt verschillende kijkhoeken en high-res displays die handig zijn bij het parkeren.

Wat veiligheid betreft, heb je automatisch noodremmen, kruisend verkeer waarschuwing en dodehoekbewaking, die allemaal goed werken zonder te veel valse alarmen. Eerlijk gezegd voelt de manier waarop deze systemen samenwerken soepel en betrouwbaar aan.

Het ontwerp legt sterke nadruk op crashveiligheid – er zijn meerdere airbags en slim ontworpen kreukelzones. We hebben de officiรซle crashtestresultaten nog niet, maar gezien Polestar’s reputatie en Geely’s expertise op het gebied van veiligheid, zal het waarschijnlijk goed presteren.

Op het gebied van beveiliging is er een keyless entry die detecteert wanneer je in de buurt bent, maar sommige mensen kunnen zich ergeren aan het ontbreken van fysieke knoppen op de sleutelhanger. De softwarebeveiliging ziet er ook solide uit, met regelmatige updates om eventuele kwetsbaarheden aan te pakken.

Dan is er het bestuurdersbewakingssysteem, dat zijn werk doet zonder te opdringerig te zijn. Sommigen vinden echter dat het wat bijgesteld moet worden, vooral als het gaat om het detecteren van slaperigheid. Zoals het onderscheid maken tussen iemand die gaapt en praat zou zeker beter kunnen.

Het LED-verlichtingssysteem biedt uitstekende verlichting met adaptieve functies die zich aanpassen aan rijomstandigheden en tegemoetkomend verkeer. De integratie van richtingaanwijzers in zowel voor- als achterlichtunits zorgt voor goede zichtbaarheid voor andere weggebruikers.

De noodresponsfuncties zoals automatische crashmelding en noodhulpoproep geven je die extra gemoedsrust, vooral wanneer je op langere trips bent of in afgelegen gebieden.

Hoe Rijdt Het?

De Polestar 4 heeft zeker een verschillende uitstraling, afhankelijk van of je voor de enkelmotor of tweemotorige opties gaat. Als je kiest voor de enkelmotor versie, zul je merken dat het een meer ontspannen, soepel gevoel geeft. Het is vrijwel ideaal voor dagelijks rijden, met een mooie, gelijkmatige vermogensafgifte en reacties die natuurlijk aanvoelen.

Schakel nu over naar de tweemotorige versie, en wauw, het verandert de zaken! Die sprint van 3,8 seconden naar 100 km/u? Ja, dat zijn serieuze prestaties. Maar het gaat niet alleen om snelheid – deze versie levert vermogen op een manier die verfijnder aanvoelt dan opzichtig, waarbij de focus ligt op het gemakkelijk toegankelijk maken van prestaties in plaats van alleen maar sensatie.

De stabiliteit bij hoge snelheid – Het is indrukwekkend, vooral gezien hoe aerodynamisch deze auto is. Toen we ermee over de Duitse Autobahn reden, handelde hij snelheden tot 205 km/u behoorlijk goed af. Maar eerlijk gezegd lijkt het comfort zijn sweet spot te vinden rond de 150 km/u – dus als je aan het cruisen bent, is dat waarschijnlijk de snelheid waar je je aan zou willen houden.

Voor degenen met de tweemotorige setup is het adaptieve dempingssysteem behoorlijk aanpasbaar. Je kunt de verschillen tussen de modi voelen. Toch is de standaardmodus meestal het beste geschikt voor de meeste situaties. De stevigere instelling, hoewel geweldig voor een sportieve rit, kan de rit wat ruwer maken, met meer van dat weggevoel dan sommigen zouden willen voor hun dagelijkse woon-werkverkeer.

Wanneer je door de stad navigeert, helpt de besturing in de lichtere instellingen met manoeuvreerbaarheid. Maar, even een heads-up – de breedte van de auto betekent dat je wat meer aandacht moet besteden bij het manoeuvreren in krappe plekken. Gelukkig zijn de camerasystemen een uitkomst voor parkeren en het doorrijden van die smalle stedelijke gebieden.

Oh, en die one-pedal rijmodus? Die is behoorlijk goed afgesteld. Maar sommige mensen vinden de sterkste instelling misschien wat te veel voor een soepele rit. Gelukkig kun je de regeneratieniveaus aanpassen aan wat voor jou goed voelt.

Wat betreft het pilot assist-systeem, het doet behoorlijk goed werk om je gecentreerd in je rijstrook te houden en biedt precies de juiste hoeveelheid stuurhulp. Dat gezegd hebbende, sommigen vinden het misschien wat te voorzichtig in zijn standaardinstellingen. Het blinkt echter echt uit op snelwegen en goed gemarkeerde wegen.

De praktijkefficiรซntie blijft indrukwekkend onder verschillende rijomstandigheden, waarbij het vermogen van de tweemotorige versie om zijn voormotor los te koppelen bijdraagt aan verrassend goede snelwegeconomie.

Kofferbakruimte En Bruikbaarheid

Ruime 530-liter kofferruimte van de 2025 Polestar 4 met vlakke laadvloer
Polestar 4 Bagageruimte

De bagageruimte biedt ongeveer 530 liter ruimte. Maar, weet je, het is niet zomaar een simpel getal – er zit meer achter! De laadruimte is eigenlijk breder dan het er op het eerste gezicht uitziet, wat het praktisch maakt, ook al lijkt het soms wat ondiep.

Je kunt de kofferbakvloer op verschillende manieren aanpassen. Dit betekent dat je ofwel je ruimte kunt maximaliseren of een vlakke laadvloer kunt creรซren wanneer je de achterbank neerklapt. Dit soort flexibiliteit helpt compenseren voor de eigenaardige vorm van de bagageruimte.

De laadhoogte is ook prima. Het slaat een mooie balans tussen gemakkelijke toegang en een goede hoeveelheid kunnen bevatten. Maar we moeten wel vermelden dat de aflopende daklijn beperkt hoe hoge items je kunt vervoeren. Ook is er deze elektrische achterklep die in hoogte kan worden aangepast – super handig als je in krappe ruimtes zit.

De kofferbak bevat doordachte details zoals haken voor boodschappentassen en bevestigingspunten voor het vastzetten van lading. Het afdeksysteem, hoewel functioneel, vertoont enkele ongebruikelijke ontwerpkeuzes gerelateerd aan het ontbreken van een achterruit.

Als je onder de kofferbakvloer kijkt, vind je extra opbergruimte. Het is een veilige plek voor dingen zoals laadkabels en nooduitrusting. Het is goed genoeg georganiseerd, hoewel het niet super diep is.

Je zou denken dat het niet hebben van een achterruit lastig zou zijn, maar verrassend genoeg heeft het niet zoveel impact op de bruikbaarheid van de kofferbak als je zou denken. Het camerasysteem geeft je goed zicht voor parkeren en manoeuvreren. Dat gezegd hebbende, aan de setup van de kofferbakafdekhoes moet je misschien even wennen.

Bredere items laden? Nou, dat gaat makkelijker dan je zou denken dankzij de brede opening. Even een heads-up – de hoge rand betekent dat je dingen wat moet optillen. De materialen op het oppervlak lijken duurzaam, dus ze zouden goed bestand moeten zijn tegen dagelijkse slijtage.

En dan is er de kleine voorkoffer, of zoals sommigen het noemen, de frunk. Het biedt wat extra opbergruimte, maar is meestal beperkt tot laadkabels of andere kleine items. Je moet hem handmatig ontgrendelen, wat voor sommige mensen misschien wat lastig is.

Comfort Achterbank

Lichtgrijs beklede stoelen met gouden veiligheidsgordels uit het Performance-pakket
Polestar 4 Performance Interieur
Achterbank van de Polestar 4 met lichtgrijze bekleding en neerklapbare middenarmsteun met geรฏntegreerde opbergruimte
Polestar 4 Achterbank Interieur
Herontworpen achterste zitgedeelte met 8-inch entertainmentscherm, verlengde zitkussens en verbeterd comfort
Digitaal klimaatcontrolepaneel achter met temperatuurinstellingen en ventilatieregeling met USB-oplaadpoorten
Polestar 4 Achter Klimaatregeling

Weet je, de achterbank is verrassend ruim, veel meer dan je zou denken als je alleen naar de buitenkant kijkt. Zelfs met die aflopende daklijn is er nog steeds genoeg hoofdruimte, allemaal dankzij enkele slimme ontwerpkeuzes en hoe de stoelen zijn opgezet.

Nu creรซert het ontbreken van een achterruit deze unieke sfeer – sommige mensen voelen zich knus en omhuld, terwijl anderen zich misschien wat opgesloten voelen. Maar hey, het standaard panoramadak doet geweldig werk om alles luchtig en ruimtelijk te laten aanvoelen.

Als het om comfort gaat, zijn de stoelen goed gecushioned en ondersteunend. Eerlijk gezegd zijn ze meer ontspannen vergeleken met wat je zou vinden in de Polestar 2. Die ingebouwde lendensteun? Nou, die zou voor sommige mensen wat te veel kunnen zijn, snap je?

In de hogere uitrustingsniveaus krijg je deze mooie functie waarbij de rugleuninghoek elektronisch kan worden aangepast. Het is een coole toevoeging, maar het bereik van de verstelling zou niet iedereen tevreden kunnen stellen. Aan de positieve kant zijn de bedieningselementen eenvoudig te bereiken en te gebruiken.

Beenruimte? Het is fatsoenlijk, maar verwacht geen enorme ruimte, vooral niet als de voorstoelen naar achteren zijn geschoven voor langere bestuurders. De vloer is bijna vlak, wat helpt met voetruimte – hoewel er een lichte centrale tunnel is om te navigeren.

Wat betreft klimaatbeheersing achterin zijn er aparte ventilatieroosters en bedieningselementen, wat een mooie touch is. En de drieniveau stoelverwarming optie? Zeker een leuke kleine luxe voor passagiers.

In- en uitstappen door die frameloze achterdeuren is gemakkelijk, hoewel de openingen niet zo ruim zijn als in sommige andere auto’s. Je moet wel een beetje over de dorpels stappen, maar het is geen grote moeite.

ISOFIX-bevestigingspunten voor kinderzitjes zijn gemakkelijk toegankelijk, hoewel de uitgesproken zijwangen van de stoelen de pasvorm van sommige kinderzitjes kunnen beรฏnvloeden. De achterbank is in een 60/40-configuratie neerklapbaar voor laadflexibiliteit.

2025 Polestar 4
Voorbij Conventie, Vooruit in de Tijd 4.1
Rijdynamiek 4.2 out of 5
Besturing & Wegligging 3.9 out of 5
Features & Styling 4.0 out of 5
Comfort 4.1 out of 5
Veiligheid 4.3 out of 5
Prijs-kwaliteitverhouding 4.0 out of 5
Bereik & Laden 4.4 out of 5
Good Stuff Indrukwekkend praktijkbereik en laadmogelijkheden Ontkoppelingssysteem voormotor voor verbeterde efficiรซntie Standaard warmtepomp inbegrepen Uitstekende bouwkwaliteit en duurzame materiaalkeuzes Sterke prestaties, vooral in de dubbele-motor configuratie Uitstekende geluidsisolatie bij snelwegsnelheden Geavanceerd Google-gebaseerd infotainmentsysteem Aanpasbare widget-gebaseerde interface Elektrisch verstelbare achterstoelen Goed gedempte vering in standaardmodus
Bad Stuff Controversieel ontwerp zonder achterruit Spiegelafstelling vereist menunavigatie Beperkte voetruimte in de bestuurdersvoetenruimte Onhandige kofferbakconfiguratie Kleine frunk met onpraktisch openingsmechanisme Agressieve rijhulpsystemen Minder betrokken rijervaring dan traditionele sportieve SUV's Geen eenvoudige รฉรฉn-knops sportmodus Geen fysieke knoppen op de autosleutel
Summary
De 2025 Polestar 4 presenteert zich als een overtuigende optie in het premium elektrische crossover segment, met een unieke combinatie van duurzaamheid, technologie en prestaties. Voor potentiรซle kopers hangt de keuze grotendeels af van hun prioriteiten en budget. De single-motor variant (vanaf โ‚ฌ64.800) biedt de betere prijs-kwaliteitverhouding met zijn indrukwekkende bereik van 620 km, adequate prestaties en natuurlijkere rijdynamiek. Het is de aanbevolen keuze voor kopers die efficiรซntie en dagelijks gebruiksgemak prioriteren. Het Plus Pakket (+โ‚ฌ4.545) voegt aanzienlijke waarde toe met zijn verbeterde interieurkenmerken en 22kW AC-laadcapaciteit. De dual-motor versie (vanaf โ‚ฌ72.800) levert uitzonderlijke prestaties met zijn 544 pk vermogen, maar de hogere kosten en het iets verminderde bereik (590 km) maken het moeilijker te rechtvaardigen tenzij prestaties een topprioriteit zijn. Hoewel indrukwekkend, evenaart het niet helemaal de rijbeleving van de Porsche Macan EV. Noemenswaardige compromissen zijn onder andere het controversiรซle ontwerp zonder achterruit, overmatige afhankelijkheid van touchbediening en enkele ergonomische eigenaardigheden. De sterke punten van de auto op het gebied van duurzaamheid (85% recyclebare materialen), laadmogelijkheden (200kW DC) en algehele verfijning maken het echter een sterke concurrent in zijn segment. De Polestar 4 is het meest geschikt voor milieubewuste kopers die op zoek zijn naar een premium EV met sterke technologie-integratie en uniek design, die zijn eigenaardigheden kunnen waarderen en geen maximale rijbeleving nodig hebben. Wie op zoek is naar een meer traditionele luxe SUV-ervaring of sportief rijgedrag prioriteert, kan beter alternatieven overwegen zoals de Porsche Macan EV of Genesis GV70 Electrified.
De 2026 BMW iX met de kenmerkende zwarte verticale nierengrille met geรฏntegreerde sensoren
23
Nieuwe BMW iX 2026: Alles Over Prijs & Specificaties in Nederland
BMW 1 Serie 2025 in stedelijke omgeving met nieuw frontdesign en bredere nierengrille
14
Nieuwe BMW 1 Serie 2025: Test, Specificaties en Prijzen
Driekwart vooraanzicht van de BMW X3 M50 uit 2025 in een stedelijke Nederlandse setting, met het nieuwe niergrille-ontwerp en LED-koplampen
18
2025 BMW X3 M50 Review | Specificaties en Prijzen
BMW M5 Sedan
13
2025 BMW M5 Specificaties Prijzen en Review
2024 BMW 5 Serie Diesel Mild Hybride
7
2024 BMW 5 Serie Diesel Mild Hybride Specificaties en Prijzen
Show More
2025 BYD Dolphin Surf
24
2025 BYD Dolphin Surf: Test, Specificaties en Prijzen
2025 BYD Sealion 7
25
2025 BYD Sealion 7: Test, Specificaties en Prijzen
2025 BYD SEAL U
8
2025 BYD SEAL U Specificaties Prijzen en Review
2025 BYD ATTO 3
11
2025 BYD ATTO3 Specificaties Prijzen en Review
2025 BYD SEAL
10
2025 BYD SEAL Specificaties Prijzen en Review
Show More
Witte Citroen eC3 2025 met de grille, koplampen en lichtmetalen velgen.
13
Citroen e-C3 2025 Specificaties, Prijzen en Review
De nieuwe Dacia Spring is compact en stijlvol en klaar voor stadsavonturen.
10
Nieuwe Dacia Spring Specificaties Prijzen en Review
Een vooraanzicht van een zilverkleurige Dacia Duster, geparkeerd in een geplaveide straat in Amsterdam, waarbij het gedurfde ontwerp van de voorkant goed te zien is.
13
Nieuwe DACIA DUSTER Specificaties Prijzen en Review
Een vooraanzicht van de Hyundai Tucson uit 2025, geparkeerd in een stadsstraat 's nachts.
15
2025 Hyundai Tucson Specificaties Prijzen en Review
2025 Hyundai Inster
12
2025 Hyundai INSTER Specificaties, Prijzen en Review
2025 Hyundai Santa Fe Hybride
14
2025 Hyundai Santa Fe Hybride Specificaties Prijzen en Review
2024 Hyundai Ioniq 6
9
2024 Hyundai IONIQ 6 Specificaties Prijzen en Review
2025 Hyundai Ioniq 5
15
2025 Hyundai IONIQ 5 Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Kia EV3
17
De 2025 Kia EV3: Test, Specificaties en Prijzen
2024 Kia Picanto
10
2024 Kia Picanto Specificaties Prijzen en Review
2024 Kia Stonic
8
2024 Kia Stonic Specificaties Prijzen en Review
2025 Kia EV6
12
2025 Kia EV6 Specificaties Prijzen en Review
2025 Kia Sorento Plug-in Hybride
14
2025 Kia Sorento Plug-in Hybride Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Peugeot E-3008 Dual Motor
23
2025 Peugeot E-3008 Dual Motor Test, Specificaties en Prijzen
Nieuwe Peugeot E-3008
11
Nieuwe Peugeot E-3008 Specificaties Prijzen en Review
2024 Peugeot 208
11
2024 Peugeot 208 Specificaties Prijzen en Review
2024 Peugeot E-208
11
2024 Peugeot E-208 Specificaties Prijzen en Review
2024 Peugeot 2008
11
2024 Peugeot 2008 Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Renault 5 E-TECH
13
2025 Renault 5 E-Tech Elektrisch Specificaties Prijzen en Review
2024 Renault Megane E-Tech Elektrisch
9
2024 Renault Megane E-Tech Elektrisch Specificaties en Review
2024 Renault Austral E-Tech Hybride
10
2024 Renault Austral E-Tech Hybride Specificaties en Review
2025 Renault Captur E-Tech Hybride
11
2025 Renault Captur E-Tech Hybride Specificaties en Review
2025 Renault Scenic E-Tech Elektrisch
10
2025 Renault Scenic E-Tech Elektrisch Specificaties en Review
Show More
2025 Skoda Enyaq
30
2025 Skoda Enyaq: Test, Specificaties en Prijzen
Skoda Elroq in Timo Groen toont zijn stadsvriendelijke proporties en modern design
15
Nieuwe Skoda Elroq Specificaties, Prijzen en Review
2024 ล koda Enyaq Coupรฉ
11
2024 ล koda Enyaq Coupรฉ Specificaties Prijzen en Review
2024 Skoda Enyaq
11
2024 ล koda Enyaq Specificaties Prijzen en Review
2024 Skoda Karoq
9
2024 ล koda Karoq Specificaties Prijzen en Review
Show More
Land Cruiser 2025 in zandkleur getoond in een traditionele Nederlandse straatscรจne
19
Nieuwe Toyota Land Cruiser 2025: Test, Specificaties en Prijzen
2024 Toyota RAV4 Hybride
12
2024 Toyota RAV4 Hybride Specificaties Prijzen en Review
2024 Toyota RAV4 Plug-in Hybride
12
2024 Toyota RAV4 Plug-in Hybride Specificaties Prijzen en Review
2024 Toyota Aygo X
8
2024 Toyota Aygo X Specificaties Prijzen en Review
2024 Toyota C-HR Hybride
10
2024 Toyota C-HR Hybride Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Volkswagen Tayron
25
2025 Volkswagen Tayron Test, Specificaties en Prijzen
Nieuwe Volkswagen Golf
13
Nieuwe Volkswagen Golf Review | Specificaties en Prijzen
2024 Volkswagen Polo
8
2024 Volkswagen Polo Specificaties Prijzen en Review
2024 Volkswagen T-Roc
9
2024 Volkswagen T-Roc Specificaties Prijzen en Review
2025 Volkswagen T-Cross
9
2025 Volkswagen T-Cross Specificaties Prijzen en Review
Show More
2025 Volvo EX90
15
2025 Volvo EX90 Specificaties Prijzen en Review
2025 Volvo EX30
13
2025 Volvo EX30 Specificaties Prijzen en Review
2026 Audi A6
22
2026 Audi A6 Test, Specificaties en Prijzen
2025 Audi Q6 e-tron
15
2025 Audi Q6 e-tron Specificaties Prijzen en Review
De 2025 Opel Frontera in levendig oranje toont zijn moderne Vizor-design in een typische Nederlandse winkelstraat
13
2025 Opel Frontera Review | Specificaties en Prijzen
Nieuwe Nissan Qashqai 2025 in Fuji Rood met vernieuwde voorzijde
15
Nieuwe Nissan Qashqai 2025: Test, Specificaties en Prijzen
2025 Polestar 3 elektrische prestatie-SUV in stedelijke omgeving
15
2025 Polestar 3 Test, Specificaties en Prijzen
De volledig nieuwe 2025 Honda CR-V in Soul Red
13
Nieuwe Honda CR-V 2025: Test, Specificaties en Prijzen
De nieuwe Honda HR-V 2025 getoond in een typisch Amsterdamse straat
13
Nieuwe Honda HR-V 2025: Test, Specificaties en Prijzen
TAGGED: 2025, Elektrisch Coupรฉ SUV, Elektrisch SUV, EV, Polestar, Polestar 2025, Polestar 4, Polestar 4 2025
SOURCES: Polestar
Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp Copy Link Print
By Motor&Auto Team
Follow:
Het MotorandAuto Team bestaat uit ervaren autojournalisten en liefhebbers die zich toeleggen op het leveren van gedetailleerde autorecensies en het laatste autonieuws. Met jarenlange expertise in de industrie is ons doel om autoliefhebbers op de hoogte te houden van de nieuwste trends en innovaties.
Leave a review

Leave a review Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Please select a rating!

Laatste Autoreviews

2026 Audi A6

2026 Audi A6 Test, Specificaties en Prijzen

4.2 out of 5Fluisterstille luxe die boekdelen spreekt
2025 Volkswagen Tayron

2025 Volkswagen Tayron Test, Specificaties en Prijzen

4.1 out of 5Comfort en capaciteit in perfecte harmonie
2025 Ford Capri

2025 Ford Capri Test, Specificaties en Prijzen

3.7 out of 5Legendarische naam, gewone uitvoering
2025 Peugeot E-3008 Dual Motor

2025 Peugeot E-3008 Dual Motor Test, Specificaties en Prijzen

3.5 out of 5Premium Cabine, Premium Prijs, Praktische Prestaties
2025 Jeep Avenger

2025 Jeep Avenger Test, Specificaties en Prijzen

3.6 out of 5Klein maar krachtig
Previous Next

Laatste Nieuws

ล koda Favorit Elektrisch Concept
Nieuws

ล koda’s Elektrische Favorit Concept Doet 1980s Icoon Herrijzen met Verbluffende Moderne Twist

30/05/2025
2026 Jeep Cherokee
Nieuws

Jeep Brengt Legendarische Cherokee Terug in 2026 โ€“ Nu met Hybride Power!

30/05/2025
2025 Toyota GR Corolla
Nieuws

Eindelijk! Toyota GR Corolla (300PK) Krijgt Europese Productie in 2026

30/05/2025
2025 Opel Frontera GRAVEL
Nieuws

Waarom Deze Opel’s โ‚ฌ30.000 Elektrische SUV Nederland’s Volgende Avontuurvoertuig Zou Kunnen Zijn

28/05/2025
2026 BMW M2 CS
Nieuws

2026 BMW M2 CS Ontketend: 530 PK Monster Bestormt Nederland voor โ‚ฌ166.700

28/05/2025
2025 Alpine A390
Nieuws

Alpine A390 Onthuld: 3,9-Seconden Sprint en 470pk Transformeren Familie-SUV in Circuitbeest

28/05/2025
Previous Next

Over Motor&Auto

  • Over Ons
  • Disclaimer
  • Algemene Voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Contact
MOTOR AND AUTO LOGO
ยฉ 2025 Motor&Auto. Alle rechten voorbehouden.